سمنان؛

تورگردشگری ورزشی خودروهای دو دیفرانسیل در گرمسار

تور گردشگری ورزشی خانوادگی خودروهای دو دیفرانسیل در مناطقی از شهرستان گرمسار و منطقه ایوانكی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احمد خداوردی مسئول اجرای این تور گفت: این تور یك روزه جمعه چهاردهم اسفند ماه با شركت 150 خودروی دو دیفرانسیل در روستای حسین آباد، منطقه چنداب و روستای بهورد برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای این تور را معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی منطقه و اشاعه فرهنگ زیست محیطی صحیح عنوان كرد و گفت: آغاز فعالیت انجمن حامیان مادی و معنوی محیط زیست ایران از دیگر برنامه‌های روز جمعه است.

خداوردی علت انتخاب منطقه بهورد را نزدیكی به تهران و برخورداری از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری عنوان كرد و افزود: سال گذشته نیز این تور در این منطقه و با شركت 138 خودروی دو دیفرانسیل برگزار شد .

وی گفت: كمیته گردشگری ورزشی تاراز زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌كند و طی هفت سال گذشته 124 تور در نقاط مختلف كشور و استان سمنان از جمله در منطقه كویر خوریان، كویر دلازیان، قصر بهرام، تنگه ظلمات و ... برگزار كرده است.
منطقه بهورد در 32 کیلومتری شمال غربی ایوانکی در شهرستان گرمسار قرار دارد، این منطقه به دلیل دارا بودن ویژگی اقلیمی و طبیعی دارای قابلیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان است و در حدفاصل دشت و کوهستان واقع شده است.

وجود درخت چنار کهنسال و دیر زیست در منطقه امامزاده خوشنام و دریاچه سد خاکی بهورد و وجود مزارع و باغات روستایی و ارتفاعات اطراف آن، قابلیت‌های بی‌شماری برای علاقمندان به طبیعت و ورزش‌های مختلف بوجود آورده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.