مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه هزار و 238 پایگاه جشن نیکوکاری در این استان راه اندازی می شود ، گفت: از این تعداد 179 پایگاه در شهر کرمان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ وحید میرزایی با  بیان اینکه14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد و به عنوان هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است، افزود:هر سال در پایان اسفند جشن نیکوکاری را برگزار می کنیم کهامسالاین مراسم با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی نامگذاری شده و در 12، 13 و 14 اسفند برگزارمی شود.

وی خاطرنشان کرد:12 اسفند 778 پایگاه در مدارس سراسر استان فعال شده و 13 اسفند در میادین، مساجد و مراکز نیکوکاری و پایگاه های بسیج آماده دریافت کمک های مردمی هستیم و 14 اسفند در پایگاه های نماز جمعه و مسیرهای پیاده روی جمع آوری کمک های مردمیمهیا می کنیم.

میرزاییبا اشاره به اینکه 46 پایگاه جشن نیکوکاری را مراکز نیکوکاری در محلات مختلف مستقر می کنند،تصریح کرد: پارسالدر پایگاه های سراسر استان در جشن نیکوکاری بیش از 23 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم جمع آوری شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در بخش دیگری از سخنانشواگذاری صندوق های صدقات به بخش خصوصی را تکذیبکرد و یاد آورشد: در برخی مناطق صندوق ها در اختیار مراکز نیکوکاری قرار گرفته از این جهت که مردم در جمع آوری و هزینه کرد صدقات نقش مستقیم ایفا کنند.

میرزایی با اشاره به اینکه ما در ورودی به امداد نقش نداریم و عوامل متعددی در این مسئله دخیل هستند،گفت: متاسفانه یکی از مشکلات جامعه، تولید فقر در کشور است وباید در برنامه ششم توسعه به سمتی حرکت کنیم که موتور تولید فقر را از کار بیندازیم.

ویاز واگذاری100 دستگاهوانت نیسان در شهرستان قلعه گنجدر20اسفند جاریدربینمددجویان کمیته امداداین شهرستان برایساماندهی وضعیت حمل و نقل منطقه داده می شود، افزود:40 دستگاهاز این تعدادبا همکاری بنیاد مستضعفان تامین شده است.

میرزاییخاطر نشانکرد: امسال براساس اعتبارات در نظر گرفته شده، 90 میلیارد تومان سهم کمیته امداد در تسهیلات خوداشتغالی با نرخ 4 درصد بود و 56 میلیارد تاکنون به استان ابلاغ شده تا از طریق سیستم بانکی در اختیار مردم نیازمند قرار بدهیم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جشن ، نیکوکاری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار