مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز از حضور شهرداری در نمایشگاه بین المللی کیش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عمادی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری شهرهای اسلامی در سال 2018 و اهمیت معرفی جاذبه های گردشگری تبریز برای گردشگر و همچنین سرمایه گذار در حوزه گردشگری، شهرداری کلانشهر تبریز برنامه ویژه‌ای برای حضور در نمایشگاه های گردشگری داخلی و خارجی دارد و حضور در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش نیز در همین راستا انجام می‌شود.

وی گفت: با توجه به تجربه منطقه آزاد کیش در ارتباطات بین المللی و توسعه مناسب گردشگری  در آن منطقه سعی شده است تا با هماهنگی مدیران ارشد منطقه آزاد کیش و شهرداری تبریز تجارب این سازمان در اختیار شهرداری تبریز قرار گیرد.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های معرفی تبریز در نهمین نمایشگاه بین المللی کیش، خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز با حضور در این نمایشگاه زیبایی‌ها و پتانسیل‌های گردشگری تبریز را معرفی خواهد کرد.

گفتنی است:نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ، هتل‌داری و صنایع وابسته کیش 11 الی 14 اسفند ماه سال‌جاری در کیش برگزار می‌شود و  100 شرکت داخلی و نمایندگانی از 10 کشور خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار