یادداشت های روزانه را به حافظه گوگل بسپارید

با سرعت هر چه تمام تر هر آنچه که در ذهنتان هست را ذخیره کنید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها با پیشرفت تکنولوژی هر کاربری ممکن است از چندین لبتاپ و کامپیوتر و تبلت استفاده کند. دغدغه های روزمره، غرق شدن در دنیای ماشینی و فراموشی هایی که ماه عسل این زندگی ماشینی است. تلاش برای یادآوری یک قرار مهم یا مطلب خاصی که آن را در ذهنتان به خاطر سپرده اید، همه و همه با افزونه گوگل کیپ برای همیشه در ذهنتان ذخیر می شوند. 


تا چندی پیش با توجه به گسترش ابزار های هوشمند کمبود پدیده ای که بتوان فارغ از هر ترس و دلهره ای کارهایمان را به آن بسپاریم به شدت حس می شد. ابزارهای یادداشت برداری و تماس های تلفن های هوشمند هم چندان کارآمد نبودند. حدودا در این زمان بود که نرم افزار Evernote برای کاربران طراحی شد. نرم افزاری که بدون شک یکی از موفق ترین برنامه ها در جهت مدیریت کارها و ثبت یادداشت ها به شمار می رفت. پس از موفقیت چشمگیری که این نرم افزار در مدت اندک به دست آورد شرکت گوگل جلوی یکه تازی آن را گرفت.


حال چندی پیش شرکت گوگل از جدیدترین سرویس خود به نام گوگل کیپ رونمایی کرد. این سرویس به دو صورت عرضه شد یکی به صورت افزونه در تنظیمات گوگل کروم و دیگری در قالب اپلیکیشنی برای سیستم عامل های اندرویدی طراحی شد. اپلیکیشن گوگل کیپ به شما این امکان را می دهد تا در انجام امور، یادداشت برداری و فهرست نویسی را داشته باشید و بدون تلاش برای یادآوری آن متن همیشه و در همه شرایط به آن دسترسی داشته باشید.

این اپلیکیشن قابلیت شخصی سازی را به خوبی دارا است و به شما اجازه می دهد تا یادداشت های خود را در رنگ های مختلف به همراه عکس به ثبت برسانید.


برخی از امکانات این نرم افزار:

یادداشت کردن و ایجاد انواع چک لیست

دارا بودن ابزارهایی برای دسترسی سریع به اپلیکیشن

امکان رنگی نمودن یادداشت ها 

بایگانی کردن یادداشت ها و مطالبی که به آن ها نیازی ندارید


اپلیکیشن گوگل کیپ جزء یکی از برترین برنامه های یادداشت برداری اندروید به شمار می رود که لینک دانلود نرم افزار را در اختیار شما قرار داده ایم.

 • دانلود و مشخصات فایل

حجم: 8 مگابايت
نسخه: موبایل (اندروید 4 به بالا)
نوع فایل: فشرده
امتیاز:  



انتهای پیام/

برچسب ها: google keep ، نوت بوک ، یادداشت ، evernote
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.