تیم والیبال بانوان گاز تهران با پیروزی مقابل تیم سایپا یک هفته زودتر از پایان مسابقات عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال را از آن خود کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته یازدهم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، عصر امروز با برگزاری آخرین دیدار این هفته پیگیری شد. دیداری که در پایان آن تیم گاز تهران موفق شد روی سکوی قهرمانی رقابت‌ها قرار بگیرد.
شاگردان سیما صدیقی در حالی از ساعت 14 در خانه والیبال تهران به مصاف تیم سایپا رفتند، که به خوبی می‌دانستند در صورت کسب پیروزی در این دیدار می‌توانند یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
گازی‌ها که فصل قبل قهرمانی را به دانشگاه آزاد واگذار کردند، در این فصل از رقابت‌ها با حفظ صدرنشینی خود در هفته‌های پایانی شرایط خوبی برای خود رقم زدند تا جایی که در نهایت موفق به کسب عنوان قهرمانی و رفتن روی سکوی نخست شدند.
تیم گاز تهران در این دیدار موفق شد با نتیجه سه بر صفر سایپا را شکست دهد. شاگردان صدیقی در سه ست پیاپی با نتایج ٢٥ بر ١٨ و ٢٥ بر ١٥ و ٢٥ بر ١٥ شاگردان نسرين خزانی را از پیش رو برداشتند.
در دیگر دیدارهای هفته یازدهم روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هم سه دیدار برگزار شد که در آن مسابقات تیم‌های ذوب آهن، دانشگاه آزاد و برق شیراز به ترتیب مقابل شهرداری تبریز ، سایپا و شهرداری تبریز به پیروزی رسیدند. پس از تیم گاز که عنوان قهرمانی را از آن خود کرد تیم‌های دانشگاه آزاد و ذوب آهن اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند. در دو دیدار باقی مانده از این رقابت‌ها روزهای پنجشنبه و جمعه دو دیدار برگزار خواهد شد که طی آن ذوب آهن و برق شیراز به مصاف هم خواهند رفت و سپس روز جمعه گاز و دانشگاه آزاد با هم دیدار خواهند کرد.
گفتنی است چهاردهمن دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان ایران ، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست با حضور هفت تیم سایپا، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، برق جدید فارس، ذوب آهن اصفهان، دانشگاه آزاد و گاز تهران از پنجم آذر ماه آغاز شد و 14 اسفند به پایان خواهد رسید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار