رقابت هاى ليگ برتر واليبال بانوان در حالى هفته يازدهم خود را سپرى خواهد كرد كه تيم گاز براي قهرمانى تنها به يك پيروزى نياز دارد.

 به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته پنجم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر كشور، یادواره 200 شهید والیبالیست از امروز چهارشنبه
آغاز می شود و با برگزاری پنج دیدار تا شنبه هشتم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
در نخستین مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان تیم ذوب آهن اصفهان که دیگر امیدی به کسب قهرمانی ندارد، در اصفهان میزبان شهرداری تبریز خواهد بود. این دیدار ساعت 15 روز چهارشنبه پنجم اسفندماه برگزار می شود و ذوب آهن با هفت برد و 20 امتیاز برای مقام نایب قهرمانی تلاش خواهد کرد که دانشگاه آزاد نسبت به ذوب آهن برای این عنوان شرایط بهتری دارد. شهرداری تبریز نیز بدون امتیاز و برد در انتهای جدول لیگ برتر والیبال بانوان قرار دارد.

دومین و سومین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر بانوان روز پنج شنبه به میزبانی تهران و اصفهان برگزار می شود. در تهران تیم سایپا میزبان دانشگاه آزاد خواهد بود. دانشگاه آزاد هم اکنون 8 برد و 26 امتیاز دارد و در صورت شکست سایپا نایب قهرمانی اش قطعی می شود. سایپا نیز با 4 برد و 12 امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد.
شهر اصفهان در حالی میزبان یکی از دیدارهای این هفته لیگ برتر والیبال است که تیم برق جدید فارس دیدار خانگی خود را در اصفهان برگزار خواهد کرد و به مصاف شهرداری تبریز می رود. برق جدید فارس با 5 برد و 15 امتیاز در جایگاه چهارم لیگ است و هنوز امید برای کسب رتبه سومی دارد.

روز جمعه هفتم اسفندماه و همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یکی دیگر از دیدارهای لیگ برتر والیبال در شهر اصفهان برگزار می شود و تیم ذوب آهن اصفهان از ساعت 12 میزبان برق جدید فارس است.
این مسابقه از هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال است که یک هفته زودتر برگزار می شود و بازیکنان تیم های ذوب آهن اصفهان، برق جدید فارس، شهرداری تبریز در اقدامی نمادین به نمایندگی خانواده بزرگ والیبال به صورت گروهی در انتخابات شرکت خواهند کرد.

آخرین دیدار هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر بانوان روز شنبه هشتم اسفندماه در خانه والیبال تهران برگزار می شود و گاز تهران برای قطعی شدن قهرمانی اش به مصاف سایپا خواهد رفت.
گاز تهران هم اکنون با 10 برد متوالی و 29 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و در صورت پیروزی در این مسابقه قهرمانی اش در این دوره از مسابقات لیگ برتر بانوان مسجل خواهد شد.

برنامه کامل هفته یازدهم لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:

** چهارشنبه پنجم اسفند
اصفهان، ساعت 15: ذوب آهن اصفهان – شهرداری تبریز
پنج شنبه ششم اسفندماه
تهران، ساعت 15: سایپای تهران – دانشگاه آزاد
اصفهان، ساعت 15: برق جدید فارس – شهرداری تبریز
جمعه هفتم اسفندماه
اصفهان، ساعت 12: ذوب آهن اصفهان – برق جدید فارس
شنبه هشتم اسفندماه
تهران، ساعت 14: گاز تهران – سایپای تهران
انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار