سرمربى تيم واليبال پيكان درباره اتفاقات رخ داده در ديدار با متين ورامين گفت: باشگاه پيكان بر مبناى قانون عمل كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در پايان ديدار دو تيم پيكان و شهردارى اروميه، پیمان اکبري در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: دو تیم از نظر قدرت فاصله کمی با هم داشتند و به همین دلیل هیچ تیمی نمی توانست به راحتی به چند امتیاز پیاپی به دست بیاورد. سطح مسابقه بسیار بالا و در حد رقابت های جهانی بود.

وي ادامه داد: از تماشاگران تیم پیکان تشکر می کنم چون در طول مسابقه فقط تیم خودمان را تشویق کردند و هیچ توهینی به حریف نشد.

سرمربى تيم واليبال پيكان درباره گلایه های محمد ترکاشوند سرمربی متین درباره مسابقه این تیم مقابل پیکان در مرحله پلی آف مبنی بر اینکه سالن تمرین به این تیم داده نشد و جلوی ورود تماشاگران ورامینی به سالن نیز گرفته شد، گفت: نمی خواهم پاسخ ترکاشوند را بدهم زیرا با وجود اینکه ما با هم رقیب هستیم در واقع دو برادر محسوب می شویم. اگر هم ترکاشوند درباره من حرفی بزند ناراحت نمی شوم.

اكبرى افزود: بر اساس آیین نامه سازمان لیگ، تیم میزبان موظف است یک جلسه سالن را در اختیار میهمان قرار دهد تا یک ساعت و نیم در سالن مسابقه تمرین کنند. روز جمعه سالن خانه والیبال را در اختیار تیم متین گذاشتیم و به جای یک ساعت و نیم، دو ساعت در این سالن تمرین کردند. این مسئله از نظر قانونی کار کاملا درستی است. سوال من این است که اگر ما به ورامین می رفتیم آیا دو روز پشت سر هم به ما اجازه می دادند که در سالن مسابقه تمرین کنند.

وي ادامه داد: درباره راه ندادن تماشاگران نیز ما میزبان مسابقه بودیم و بر اساس قانون ده درصد سالن باید در اختیار تماشاگران تیم میهمان قرار بگیرد. حتی اگر یک تماشاچی هم نداشته باشیم، تیم میهمان بر اساس قانون فقط می تواند ده درصد سالن را به خود اختصاص بدهد. اینکه بسیاری از تماشاگران ورامینی به شهر خود بازگردانده شده اند به خاطر اشتباه باشگاه متین بوده است. زمانی که برای مسابقه با متین به ورامین رفته بودیم بلندگوی سالن اعلام کرد برای مسابقه بعدی 15 اتوبوس آماده اعزام تماشاگران به تهران است؛ یعنی متین قصد اعزام 600 تماشاگر را به تهران داشت در حالی که فقط 150 صندلی سالن حق قانونی آنها بود.

اكبرى اضافه كرد: البته ما با فاصله و با تکیه بر توانایی های فنی خود متین را شکست دادیم تا جای هیچ شک و شبهه ای باقی نماند.

سرمربى پيكان در پاسخ به این سوال که چرا در گذشته فضای بیشتری از سالن خانه والیبال به تماشاگران حریف داده می شد؟ گفت: اگر این کار انجام شده باشد خلاف قانون بوده است.
وى درباره توهین های تماشاگران پیکان در مسابقه با متین گفت: وظیفه من ایجاد نظم بین تماشاگران نیست اما در مسابقه با متین در یک صحنه که هواداران پیکان به حریف توهین می کردند از آنها خواستم به این کار ادامه ندهند اما در ورامین همه به ما فحش ناموس می دادند ولی هیچکس از آنها نخواست این کار را انجام ندهند.

اكبرى افزود:حاضرم هر کسی خواست با قرعه کشی شش نفر از بازیکنان پیکان را انتخاب کند تا با متین مسابقه بدهند، اگر تیم من سه بر صفر باخت والیبال را کنار می گذارم اما در ورامین با همه بازیکنانم باختیم و درباره دلایل آن حرفی نزدم ولی در تهران با تکیه بر توانایی های فنی خود به پیروزی رسیدیم.

سرمربى تيم واليبال پيكان درباره حاشیه های والری ورمیلیو در چند مسابقه لیگ برتر و درگیری هفته گذشته اش با داود آهنگری مربی متین ورامین گفت: رسانه ها به این مسائل دامن می زنند. قبل از هر پنج مسابقه ای که مقابل متین داشتیم، به آهنگری گفتم "آقا داود جان دخترت با والری کار نداشته باش" اما از آغاز مسابقه هر جور دوست داشت با ورمیلیو برخورد کرد. مگر این بازیکن چقدر تحمل دارد؟

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار