مسائل رخ داده در دیدار دو تیم بانک سرمایه و ثامن الحجج خراسان روز دوشنبه و در جلسه کمیته داوران فدراسیون والیبال ایران بررسی خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار دو تیم بانک سرمایه و ثامن الحجج خراسان در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال اعتراضات به داوری را از سوی مربیان و بازیکنان تیم ثامن الحجج به همراه داشت.
بر همین اساس کمیته داوران فدراسیون والیبال ایران قصد دارد روز دوشنبه تشکیل جلسه داده و موضوع قضاوت داوران این دیدار را مورد بررسی قرار دهد.
در حالی که گفته می‌شد کیوان عابدزاده، داور این دیدار تا اطلاع ثانوی از قضاوت محروم شده است، رییس کمیته داوران با تکذیب این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: هنوز هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است و باید با بررسی گزارش خلیل یگانه مجد که وظیفه نظارت این دیدار را بر عهده داشت، تصمیم نهایی را در مورد داوران این مسابقه اتخاذ کنیم.
دیدار دو تیم بانک سرمایه و ثامن الحجج خراسان روز چهارشنبه در خانه والیبال تهران برگزار شد و در حالی که نحوه قضاوت داوران با اعتراض گسترده از سوی تیم میهمان همراه شده بود، با نتیجه 3 بر یک به سود میزبان به پایان رسید.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار