مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر والیبال با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که طی آن تیم ثامن الحجج از رسیدن به فینال باز ماند و بانک سرمایه به فینال رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مرحله دوم پلی‌آف رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، عصر امروز با برگزاری دو دیدار در شهرهای مشهد و ارومیه پیگیری شد.

تیم پیکان تهران که در دیدار رفت خود با شهرداری ارومیه در تهران موفق به کسب پیروزی سه بر یک شده بود، در ارومیه نیاز به یک پیروزی داشت تا بتواند جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کند. شاگردان پیمان اکبری در این دیدار و در سالن غدیر ارومیه که مملو از هواداران تیم شهرداری ارومیه بود، به مصاف میزبان خود را رفتند و در پایان با حساب سه بر يك مقابل شاگردان جهانگیر سید عباسی نتیجه را واگذار کردند.

با کسب این نتیجه تعیین و تکلیف یکی از تیم‌‌های راه یافته به فینال مسابقات به دیدار سوم موکول شد. دیداری که باید در تهران و به میزبانی پیکانی‌ها در خانه واليبال برگزار شود.

در دیگر دیدار این مرحله ، سالن مهران مشهد پذیرای نبرد دو تیم ثامن‌الحجج خراسان و بانک سرمایه بود. کهکشانی‌های بانک سرمایه در یک دیدار جنجالی و پر حاشیه در تهران حریف خود را شکست داده بودند و برای رسیدن تعداد پیروزی‌های خود به عدد 2 نیاز داشتند در این دیدار خارج از خانه هم به پیروزی برسند. شاگردان جبار قوچان نژاد هم که به پیروزی در این دیدار خانگی و کشیده شدن بازی به دیدار سوم بسیار امیدوار بودند، برای شکست بانک سرمایه راهی دیدار با میهمان خود شدند. با این حال شاگردان کارخانه در تیم بانک سرمایه در نهایت برنده این نبرد بودند تا حریف پیکان در دیدار نهایی شوند.

ثامن الحجج خراسان در این دیدار با نتیجه 3 بر يك مغلوب بانک سرمایه شد تا از رسیدن به فینال مسابقات بازبماند.

 این سومین دوره پیاپی است که تیم‌های استان خراسان در مرحله نیمه‌نهایی پلى آف از رسیدن به فینال مسابقات ليگ برتر واليبال بازمی‌مانند.

با کسب این نتایج تیم‌ بانک سرمایه باید فینال این مسابقات را که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ 3 از 5 برگزار می‌شود با حریفی که هفته آینده پس از نبرد شهردارى اروميه و پيكان مشخص خواهد شد، برگزار کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار