دو نفر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا، همدیگر را هدف انتقادات شدید خود قرار دادند.

ترامپ: روبیو چندش‌آور است/ روبیو: ترامپ کلاهبردار استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه، مارکو روبیو، رقیب هم حزبی خود، را چندش آور توصیف کرد. 

ترامپ گفت: «اگر بخواهم رو راست باشم روبیو چندش آور است.» 

در همین حال، روبیو، ترامپ را کلاهبردار خواند و گفت حزب جمهوریخواه نمی‌تواند فردی کلاهبردار را نامزد نهایی برگزیند. 

مارکو روبیو که در نظرسنجی‌ها پس از ترامپ و تد کروز در رده سوم نامزدهای جمهوریخواه قرار دارد در گفتگو با خبرنگاران در اوکلاهاما سیتی مدعی شد جمهوریخواهان جمعیت زیادی را در آمریکا تشکیل می‌دهند و شایستگی فردی را دارند که بتواند آنان را نمایندگی کند. 

وی گفت: رئیس جمهور فردی است که باید توانایی پاسخ دادن به پرسش‌های سخت درباره موضوع‌های مهم را داشته باشد. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: «دونالد ترامپ ثابت کرد هیچ برنامه‌ای برای بخش بهداشت و درمان ندارد و نمی‌داند چگونه می‌شود بودجه ریزی کرد، او نمی‌داند کره جنوبی دارد کمک بزرگی به ما می‌کند تا موضوع هسته‌ای کره شمالی را مهار کنیم و این فرد می‌خواهد اختیار زرادخانه هسته‌ای آمریکا را بدست بگیرد و مردان و زنان جوان این کشور را به جنگ اعزام کند.» 

روبیو در عین حال پذیرفت که ترامپ پیشتاز است و گفت: «حزب جمهوریخواه باید به مردم آمریکا آگاهی رسانی کند که این فرد چگونه سر همه را کلاه گذاشته و تا اینجا پیش آمده است. وی کسی است که شب گذشته در مناظره گفت نمی‌خواهد در دعوای بین اسرائیل و فلسطینی‌ها طرف کسی را بگیرد.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار