مشارکت مردم خراسان رضوی در دو انتخابات همزمان امروز از مرز 55 درصد گذشت.

میزان مشارکت در انتخابات از 55 درصد گذشتبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، استاندار خراسان رضوی از مشارکت بیش از 55 درصدی مردم استان در دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری خبر داد و گفت: تاساعت 20 امشب، تعداد تعرفه های استفاده شده در صندوقهای ثابت و تعدادی از صندوقهای سیار به 2 میلیون و 214 هزار و 72 تعرفه رای در خراسان رضوی رسیده است.

علیرضا رشیدیان با بیان اینکه در مشهد 850 هزار و 998 نفر در انتخابات امروز شرکت کرده اند، افزود: با توجه به درخواست تعداد زیادی از شهرستانها و ازدحام رای دهندگان در شهرستانها و بویژه مشهد احتمال تمدید زمان رای گیری تا ساعت 22 وجود دارد.

وی با بیان اینکه در شهرهای بزرگ شمارش آراء دو روز به طول می انجامد، گفت: درب صندوقهای رای پس ازاتمام رای گیری با حضور نمایندگان نامزدها و بازرسان باز می شود.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: شعب اخذ رای باید تا آخرین نفر مراجعه کننده امکان رای دادن را فراهم کنند و پس از آن با دقت مهمترین و حساسترین بخش انتخابات که شمارش آراء است را با رعایت حق الناس بطور کامل بشمارند.

رشیدیان با بیان اینکه تا قبل از برگزاری انتخابات فضا رقابتی بود، گفت: امروز روز قضاوت مردم بود که با آراء خود اصلح را انتخاب کرده و به مجلس بفرستند و فردا روز رفاقت خواهد بود.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.