نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت:مردم ولایت پذیر و متدین کشور با حضور گسترده خود در انتخابات اتحاد و همدلی خود را به رخ دشمنان کشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری در نماز جمعه امروز به استقبال باشکوه مردم اشاره کرد و گفت : این انتخابات به دلیل برگزاری همزمان دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیت الله سید یحیی جعفری افزود : اگر می خواهید مجلسی مقتدر و توانا داشته باشید و در مقابل مستکبرین بایستد و مسائل عالیه نظام را مورد توجه قرار دهد به کسانی رای دهید که دلسوز ملت و نظام و انقلاب اند.

خطیب جمعه کرمان خاطرنشان کرد : دشمنان عقیده دارند تا زمانی که سه مسأله عاشورا و محرم، انتظار و ولایت فقیه ضعیف نشود نمی توانیم به اهدافمان برسیم .

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه صحبت های دشمن در شرکت نکردن در انتخابات بی فایده بوده است گفت : فرصت را ازدست ندهید و هر چه سریعتر رأی خود را به صندوق ها بیندازید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت : تقوای الهی رمز سعادت و خوشبختی و رسیدن به کمالات انسانی و معنوی است.

وی افزود :اگر کسی می خواهد درجامعه مورد احترام قرار گیرد باید تقوای الهی داشته باشد .

آیت الله جعفری به مسئله قناعت اشاره کرد و گفت : قناعت عامل آسایش است و اگر همه ی ما به این اصل اساسی اهمیت دهیم و درست مصرف کنیم به جایگاه خوبی خواهیم رسید .

وی خاطرنشان کرد : علم ، تجربه ، تقوا و قناعت 4 مسئله اساسی زندگی ماست و بدون این ها نمی توانیم به جایگاه واقعی خود برسیم.

امام جمعه کرمان به اهمیت علم و دانش اشاره و خاطر نشان کرد : اساتید و دانشجویان باید توجه بیشتری به این مسئله داشته باشند چون فرد و جامعه ای که از کاروان علم و فناوری عقب بماند سرانجام آن نامعلوم خواهدماند.

آیت الله جعفری تصریح کرد :جامعه ما علی رغم توطئه هایی که دشمنان اسلام و انقلاب برای نابودی نظام در نظر گرفته اند جرات تجاوز نظامی را ندارد.

وی گفت: یک جامعه برای اینکه بتواند در شرایط دنیا پابرجا بماند باید در همه ی ابعاد به ویژه نظامی ، انتظامی و قضایی قوی باشد.

امام جمعه کرمان به امنیت مطلوب حاکم بر کشور اشاره کرد وافزود : این امنیت نتیجه تلاش سپاه ، ارتش ، نیروی انتظامی ، دستگاه قضایی و اطلاعات است که به این مرحله از عزت و عظمت رسیده ایم.

وی به مسأله طلاق در جامعه اشاره  و گفت : اگر پیرو زندگی امیر المومنین و حضرت فاطمه الزهرا باشیم آمار طلاق کنترل خواهد شد و شاهد افزایش آمار آن نخواهیم بود.

خطیب جمعه کرمان کاهش آمار ازدواج و افزایش آمار طلاق را یکی از خواسته های دشمن دانست وافزود: مسئولین باید درزمینه های کشاورزی ، دامداری و صنعت زمینه لازم را برای فعالیست جوانان فراهم کنند و خانواده ها تشریفات را کنار بگذارند .

آیت الله جعفری تاکید کرد : عقل، دین ، ادب ، حیا و شرم و حسن خلق پنج نعمتی است که اگر اگر هر فرد و یا جامعه ای آن را کسب کند یک زندگی خوب و رضایامندی بهره مند می شود .

نماینده ولی فقیه دراستان در پایان از همه افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان خواست تا یک روز از هفته را به یادگیر ی دین در حوزه عمل اخلاق کار و تلاش اختصاص دهد .


انتهای پیام/ح
برچسب ها: انتخابات ، مردم ، دشمن ، سعادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار