نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: انتخابات از معیارهای مردم سالاری دینی کشور ما است که مردم از طریق آرای خود در تصمیم گیری های کلان دخالت می کنند.

سرنوشت انقلاب و نظام با رای مردم رقم می خوردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی پس از انداختن رای خود در شعبه مستقر در دانشگاه علوم پزشکی حضور در انتخابات را یک وظیفه دینی و ملی دانست که همه دارندگان حق رای باید با احساس وظیفه در این امر خطیر مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی این حضور گسترده و حداکثری مردم را پاسخی کوبنده به یاوه گویی های استکبار جهانی و دشمنان نظام دانست که می خواهند نقش مردم را در این عرصه مهم دفاع از دستاوردها و ارزش های انقلاب و نظام کمرنگ جلوه دهند.

وی افزود: با وجود اینکه سال ها از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته است مردم همچنان با حضور پرشور خود در صحنه های حساس و مهمی چون انتخابات، پایبندی خود به آرمان های نظام را به همگان نشان می دهند. 

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز جمعه هفتم اسفند همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: ایلام ، انتخابات ، مجلس ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.