رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: مجلس دهم شورای اسلامی باید بر مدار تفکر ایثار و شهادت شهدا و بسیج شکل بگیرد.

درمجلس دهم باید شاهد به بار نشستن ثمره خون شهدا باشيمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ايلام؛ سردار نعمان غلامی در آیین یادواره 22 شهید آموزش سپاه استان ایلام اعلام کرد: همه ما برای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی باید هوشیارنه تصمیم بگیریم و آگاه باشیم که به چه کسانی برای راهیابی به این دو مجلس رای می دهیم.

وی با دعوت عموم مردم به شرکت در انتخابات سرنوشت ساز هفتم اسفند اضافه کرد: حضور گسترده در این انتخابات در واقع ادامه دهنده راه شهدا و پاسداری از مظلومیت آنها و صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی است.

 غلامی ابراز امیدواری کرد، مجلس دهم، مجلسی انقلابی، خدا ترس و الهی، مردمی و از جنس مستضعفان، پابرهنگان و درد کشیدگان جامعه باشد چرا که آنچه ما داریم مدیون صبر و طاقت این قشر صبور جامعه است.

وی گفت: در روز جمعه هفتم اسفند باید شاهد خلق حماسه ای با شکوه همچون راهپیمایی 22 بهمن امسال در کشور باشیم و در این روز به کسانی رای دهیم که در مقاطع سخت انقلاب حضوری موثر داشته اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور یادآور شد: مردم باید کسانی که درد کشیده، از قشر مستضعف، دارای تفکر و روحیه انقلابی و بسیجی هستند را انتخاب کنند نه کسانی که با زندگی اشرافی و تجملی با فقر و تنگدستی بیگانه اند و هیچ شناختی از طبقه ضعیف و مستضعف ندارند.

سردار غلامی گفت: مجلس آینده باید مجلس فقرا و اشاعه دهنده تفکر و اندیشه های والای شهدا و پیرو و حامی ولایت فقیه باشد و ضمن تلاش برای حفظ عزت، سربلندی، امنیت و اقتدار ایران اسلامی در صدد افزایش توانمندی ایران در منطقه و سطح بین المللی باشد.

انتهاى پيام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.