مدیر اداره ثبت احوال شهرستان دره‌شهر از آمادگی ثبت احوال این شهرستان برای تعویض کارت‌های ملی به هوشمند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام؛ شهاب غلامی  با بیان اینکه قرار است در مدت سه سال تمام کارت‌های شناسایی ملی به کارت هوشمند ملی تبدیل شوند افزود:  بنابراین از صاحبان کارت‌های شناسایی ملی که اعتبار آنها به اتمام رسیده است انتظار می‌رود بر اساس اطلاعیه‌های سازمان ثبت احوال که در ابتدای هر سال اعلام می شود به تدریج برای تعویض کارت خود اقدام کنند.


وی افزود:  به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند اداره ثبت احوال شهرستان دره‌شهر در ایام انتخابات از جمله روز پنج‌شنبه ششم اسفندماه و هم روز اخذ رای هفتم اسفند ماه دایر بوده و نسبت به ارائه خدمات لازم به عموم مردم شریف شهرستان حضور فعال خواهد  داشت.


وی از کسانی که شناسنامه‌های خود را جهت تعویض به اداره ثبت احوال تحویل داده‌اند درخواست کرد برای دریافت شناسنامه خود به این اداره مراجعه کنند. 


کارت هوشمند ملی مهم‌ترین پیش نیاز هویت دیجیتالی است که با اجرای کامل آن زمینه تحقق دولت الکترونیک فراهم می‌شود و به ترتیب رضایت‌مندی مردم از طریق افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات و تقویت کمیت و کیفیت خدمات و صرفه جویی در وقت و هزینه فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.