استاندار اردبیل با بیان اینکه تمام امکانات و تلاش را برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور در استان اربیل به کار گرفته ایم ابراز امیدواری کرد که هیچ فرد واجد شرایط شرکت در این دوره از انتخابات از دسترسی به صندوق رای باز نماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: در مجموع یک هزار و 236 صندوق ثابت و سیار رای برای شعب حوزه های انتخابیه استان اردبیل تدارک دیده شده و شرایط شرکت همه افراد واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات فراهم شده است.

وی گفت: صندوق های سیار برای افرادی که امکان حضور در حوزه های رای گیری را ندارند برای نقاط دور افتاده و سخت گذر و نیز اماکن عمومی به منظور امکان حضور همه شهروندان شریف استان در انتخابات در نظر گرفته شده اند.

خدابخش افزود: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان اردبیل با همکاری و مشارکت 20 هزار نفر از دست اندرکاران و مجموع عوامل برگزاری شامل هیات های اجرایی و نظارت، متصدیان صندوق ها، نیروهای انتظامی و امنیتی و سایر عوامل برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات گذشته بیشترین شرکت مردم استان اردبیل در رای گیری حدود 70 درصد بوده است ابراز امیدواری کرد که مردم شریف، آگاه و انقلابی این استان با حضور چشمگیر در انتخابات هفتم اسفند ضمن ثبت رکورد تازه، حماسه دیگری را بیافرینند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، دسترسی ، مردم ، صندوق ، آرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.