شهردار اردبیل گفت: حضور چشمگیر مردمی در پای صندوق‌های رأی مصداق تحقق حماسه سیاسی است و عزت و عظمت ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان افزود: انتخابات فرصتی برای نمایش قدرت ملت و اختیار آن ها در شکل‌گیری ارکان مختلف جامعه است.

وی گفت: ۳۸ سال است بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم همواره در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و مشارکت فعال داشته‌اند.

شهردار اردبیل افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان فرصتی برای تجدید این مشارکت است و با توجه به فضای گرم و پرشوری که به وجود آمده حضور مردم دشمن‌شکن خواهد بود.

لطف‌اللهیان با تأکید به اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ملی و اجتماعی ما است، اضافه کرد: در دو انتخاب پیش رو مردم فهیم اردبیل با حضور گسترده نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را انتخاب خواهند کرد.

وی با دعوت از عموم شهروندان برای حضور گسترده در انتخابات، متذکر شد: این حضور همگانی می‌تواند اردوگاه استکبار و مزدوران نظام را گرفتار خوابی پریشان سازد.

وی با تأکید به اینکه کارکنان این مجموعه آماده مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی هستند، اضافه کرد: این مجموعه از ابتدای آغاز به کار برگزاری انتخابات تمامی توان و ظرفیت خود را به کار بسته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، تحقق ، حماسه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.