فرمانده انتظامي شهرستان کرمان گفت: برای انتخابات روز هفتم اسفند يک هزار و 215 نيرو حافظ امنيت آراء مردم در شهر کرمان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ عبدالعلي روانبخش گفت: شعبات اخذ راي شهرستان کرمان شامل 471 شعبه ثابت و 66 شعبه به صورت سيار مي باشد که از اين تعداد 301 شعبه در شهر کرمان و مابقي مربوط به ساير بخش هاي تابعه است.

وي افزود: اقدامات کلي تأمين انتخابات شامل سه مرحله قبل، حين و بعد از انتخابات است که اين وظيفه بر عهده نيروي انتظامي قرار داده شده است که تاکنون به خوبي اجرا و اميدواريم انتخابات پرشوري را در سطح شهرستان کرمان شاهد باشيم.

فرمانده انتظامي کرمان تصریح کرد: با برنامه ريزي هاي هدفمند انجام شده و ايجاد تعاملات سازنده، يک هزار و 215 نيرو حافظ امنيت آراء مردم در شهر کرمان هستند که از اين تعداد 724 نفر از کارکنان نيروي انتظامي و 491 نفر از کارکنان سپاه پاسداران بکارگيري خواهند شد.

وي افزود: حدود 130 نفر از ستاد فرماندهي استان و 80 نفر از مرکز آموزش شهيد باهنر ناجا به عنوان نيروي کمکي با ما همکاري خواهند داشت.

سرهنگ روانبخش خاطرنشان کرد: تا کنون هيچ گونه نا امني انتخاباتي در شهرستان کرمان شاهد نبوده ايم که بخشي از آن مديون برنامه ريزي و تلاش مضاعف کارکنان انتظامي و بخش عمده آن مديون همکاري مردم غيور شهر کرمان است.

انتهای خبر/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار