اردبیل؛

هزار پایگاه نیکوکاری در اردبیل

یک هزار و 50 پایگاه ثابت و سیار برای برگزاری جشن نیکوکاری در استان اردبیل آماده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با بیان این مطلب گفت: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در هفته احسان و نیکوکاری از 12 تا 14 اسفندماه در استان اردبیل برگزار می‌شود که با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل صندوق نیکوکاری در 800 مدرسه استان دایر خواهد شد.

بهروز زلالی افزود: حدود 150 هزار پاکت نامه در بین دانش‌آموزان استان اردبیل توزیع شده که کمک‌های نقدی دریافت شده توسط مدیر هر مدرسه به دانش‌آموزان نیازمند پرداخت می‌شود.

وی گفت: روز جمعه 14 اسفندماه پایگاه‌های جشن نیکوکاری در مصلی‌های شهر دایر می‌شود که سال قبل حدود 23 میلیارد رالم در استان اردبیل کمک نقدی جمع‌آوری شد.

زلالی با اشاره به اینکه 140 میلیون تومان از این مبلغ متعلق به کمک‌های جمع‌آوری شده از مدارس استان اردبیل بود، افزود: مراکز نیکوکاری تأسیس شده در استان اردبیل به صورت مردمی اداره  می شود تا مراکز نیکوکاری بتوانند به نیازمندان منطقه و محله خود با کمک‌های جمع‌آوری شده از مردم، یاری‌رسانی کنند.

وی گفت: سامانه الکترونیکی پرداخت کمک‌های جشن نیکوکاری نیز امسال به روش USS فعال شده و خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد #1*8877* به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.