برنامه های «ائل گوجی» و «حضور حماسه سی» به عنوان ویژه برنامه های مرکز صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی در روز جمعه از شبکه سهند پخش خواهند شد.


به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی همزمان با هفتم اسفندماه، روز برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برنامه های ویژه ای برای بینندگان و شنوندگان پخش خواهد کرد.

در شبکه استانی سیما ویژه برنامه «ائل گوجی » روز هفتم اسفند از اولین ساعات برگزاری انتخابات به صورت زنده پخش خواهد شد.

این ویژه برنامه با بخش های مختلف از جمله ارتباط زنده با  ۱۲ نقطه شهر تبریز برای نشان دادن حضور پرشور مردم در انتخابات، تهیه گزارش های مردمی ، تهیه گزارش از مسئولان استان، ارتباط با ستاد انتخابات استان واقع در استانداری ، بحث های کارشناسی، ارتباط با شهرستانهای استان، پخش سرودهای پرشور انتخاباتی ، ارتباط با مراکز استانها و شبکه های سراسری سعی خواهد کرد حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای و مشارکت سیاسی مردم را پوشش دهد.


روز هفتم اسفند شبکه استانی صدا هم با ویژه برنامه «حضور حماسه سی» همراه شنوندگان خواهد بود.

این برنامه از اولین ساعات برگزاری روز انتخابات شروع و تا پایان رای گیری در ۴ نوبت کاری به صورت زنده تقدیم شنوندگان خواهد شد.

در برنامه «حضور حماسه سی» با تدارک بخش های مختلف از جمله گزارش، تلفن های مردمی، پیامک های مخاطبین، سرودهای باکلام و بی کلام حماسی، بحث های کارشناسی با حضور دست اندرکاران انتخابات به صورت حضوری و ارتباط زنده تلفنی، ارتباط با ستاد انتخابات ، ارتباط با خبرنگاران شهرستان ها، ارتباط با سایر مراکز استان ها و شبکه های سراسری سعی می شود شور انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای در سطح استان از طریق رادیو پوشش داده شود.

معاونت خبر مرکز آذربایجان شرقی هم ضمن ارتباط با شبکه های سراسری، در بخش های مختلف رویدادهای خبری هفتم اسفند را پوشش  ویژه خواهد داد.

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.