کارگردان نمایش «خانه دلقک کجاست؟» از صحبت‌های غمناک و پایانی دلقک نمایش خود گفت.

نوید فرح‌مرزی کارگردان نمایش «خانه دلقک کجاست؟» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود گفت: داستان زندگی یک دلقکی است که شب پایان اجرایی خود را می‌گذراند و در اتاق گریم تمام خاطراتش از کودکی جلوی چشم‌هایش مرور می‌شود که در آخر اتفاقی رقم می‌خورد و مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

وی درباره انگیزه خود از انتخاب این نمایشنامه بیان کرد: دوران کودکی‌ام حرکات فرم کار می‌کردم؛ اما بعد از آن مجبور به یکسری تغییر و تحولاتی در زندگی‌ام شدم که آن‌ها را رها کردم. همچنین بسیاری از آدم‌هایی وجود دارند که به دلایلی، کاری را که به آن علاقه دارند انجام نمی‌دهند و مجبورند به فعالیت دیگری بپردازند. همه این‌ها در کنار هم دلیلی شد تا انگیزه‌ام برای نوشتن این نمایش بیشتر شود.

فرح‌مرزی درباره نمایش ادامه داد: در واقع نمایشنامه یک نوعی از فتورمان است که نوعی پرفورمنس در دل خود دارد و با توجه به آن نمایش هم اجرا می‌شود.

کارگردان نمایش «خانه دلقک کجاست؟» در راستای سال‌های دوری خود از صحنه تئاتر اظهار داشت: بعد از 15 سال به اجرای تئاتر بازگشته‌ام و در این مدت به کارهای هنری دیگری مشغول بودم. از نظرم آدم‌ها نسبت به گذشته دیده‌شان بیشتر تغییر کرده و با یک هوش بیشتری می‌بایست متن و شیوه اجرایی را انتخاب کنیم که این عمل کار را کمی سخت‌تر می‌کند.

فرح‌مرزی در رابطه با بازیگران نمایش خود اذعان کرد: بازیگران این نمایش از دانشجوهای خودم هستند که به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته و توانسته‌اند نقش خود را به درستی ایفا کنند.

گفتنی است؛ نمایش «خانه دلقک کجاست؟» در تماشاخانه همای سعادت تا 27 اسفند ماه ساعت 20 روی صحنه می‌رود.



انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار