معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از 130 مکان ورزشی به متقاضیان واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رضا برادران صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت فضاهای ورزشی در اردبیل اظهار کرد: در سال‌های گذشته جزو استان‌های ضعیف در این واگذاری‌ها بودیم اما در این دو سال و بر اساس ماده 88 در بحث واگذاری مکان‌های ورزشی به بخش خصوصی توانسته‌ایم جزو استان‌های موفق و ممتاز به حساب آییم.

وی ادامه داد: سعی شده از نتایج این واگذاری‌ها به نفع توسعه ورزش استان و تامین برخی زیرساخت‌ها استفاده کنیم به طوری که در این ارتباط منابع اعتباری مناسب نیز در اختیار ورزش و جوانان استان از قبیل ماده 88 قرار گرفته است.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ضرورت احداث خوابگاه‌های ورزشی و همچنین ساخت هتل ورزشی را یادآور شد و گفت: باید یک نهضت ساخت خوابگاه‌های ورزشی و هتل ورزشی را راه اندازیم تا در شهرهای مختلف به ویژه، نیر، سرعین، خلخال، مشگین‌شهر و اردبیل، با توجه به میزبانی این شهرها از تیم‌های ورزشی، امکان استقرار آنها در چنین فضاهایی به خوبی فراهم آید.

برادران ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را در سال‌ آینده یادآور شد و بیان کرد: بهره‌برداری و نوسازی ورزشگاه 20 هزار نفری علی دایی و همچنین تکمیل برخی از سالن‌های ورزشی نیمه تمام در اولویت قرار گرفته تا بتوانیم سال آینده میزبان مسابقات مختلف ملی و حتی جهانی باشیم.

این مسئول در مورد ساماندهی ورزشکاران زن استان و مشکلات تامین زیرساخت‌های سخت‌افزاری برای این طیف از ورزشکاران نیز افزود: در حال حاضر 9 هزار نفر از بانوان ورزشکار استان اردبیل در رشته‌های مختلف سامان یافته‌اند.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل وضعیت ورزش بانوان استان را رو به جلو و شرایط به وجود آمده در این زمینه را متفاوت از گذشته توصیف کرد و گفت: اجرای طرح آمایش در ورزش بانوان استان با برنامه‌ریزی‌های مناسب در دستور کار قرار گرفته است به طوری که ما استعدادهای بانوان را در رشته‌های رزمی همچون تکواندو و کاراته، شمشیربازی، گلف و دوومیدانی ارزیابی کردیم تا با توجه به ظرفیت‌های موجود امکان حرکت‌های منطقی‌تر و مطلوب‌تر در این حوزه فراهم آید.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.