حجت‌الاسلام پناهیان گفت: انتخابات پیش رو یک عید است، چون حتی کسانی که آتش زدن سطل‌ها را راه رسیدن به اهداف خود می‌دانستند امروزه انتخابات را به عنوان یک راه حل مدنی برگزیده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همایش «نه به دخالت انگلیس!» و مراسم تجلیل از فقهای ضد انگلیسی عصر امروز چهارشنبه پنجم اسفند در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان اظهار داشت: پس از 37 سال نظام  جمهوری اسلامی به چنان اقتداری دست یافته که رهبر انقلاب از مخالفان و کسانی که نظام را قبول ندارند برای شرکت در انتخابات دعوت نمود.

وی با بیان این نکته که مقام معظم رهبری انتخابات را عید بزرگ خواندند، خاطر نشان کرد: کشورهای غربی حتی ادعای صلابت و سلامت انتخابات ما را نمی توانند داشته باشند، همچنین شرمندگی و برائت بسیاری از افراد از فتنه 88 دلیل عید خواندن انتخابات را بر ما روشن می سازد چرا که امروز سلامت انتخابات برای آنها هم محرز شده است.
پناهیان تصریح کرد: انتخابات پیش رو یک عید است، چون حتی کسانی که آتش زدن سطل ها را راه رسیدن به اهداف خود می دانستند امروزه انتخابات را بعنوان یک راه حل مدنی برگزیده اند که این خود جای جشن دارد.
وی ادامه داد: مردم در روز انتخابات پرچم انگلیس را زیر پا خواهند گذاشت و امیدوارم دولت انگلیس پرچم این کشور را از زیر پای مستضعفین منطقه بتکاند.
پناهیان اظهار داشت: تلویزیون های ماهواره ای در دوره های پیش مردم را از شرکت در انتخابات نهی می کردند اما امروز با فراخواندن مردم به پای صندوقهای رای به یاری صداسیما شتافتند، که این مهر تایید دیگری بر صحت انتخابات قلمداد می شود که حتی دشمنان نظام هم بر آن واقف اند.
وی گفت: به شورای نگهبان تبریک می گویم که دشمنان انقلاب را نا امید ساخت، آنهایی که دشمن را هنوز نا امید نساخته اند فکری به حال خودشان بکنند چرا که بیشترین ضربه ها را از سمت دشمن همان مماشات کنندگان در دریافت می کنند.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.