معاون امنیتی اوباما بارها اذعان نموده است که ما قادر به از میان برداشتن نظام ایران نیستیم اما می توانیم خاصیت دینی آن را سلب کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد در همایش «نه به دخالت انگلیس» که بعدازظهر امروز پنجم اسفند در حوزه هنری تهران برگزار شد، ضمن تکریم مقام فقهای ضد انگلیسی گفت: با تأمل در سیره سیاسی اهل بیت(ع) به خوبی می توانیم راهبرد زندگی سیاسی خود را در مسیر انقلاب و بحران های احتمالی مشخص کنیم.

وی اظهار داشت: انحراف سرپرستی اسلام از خط امامت و ولایت پس از رحلت نبی اکرم(ص) یک آینه تمام نما در سایه عبرت ها برای جامعه امروز ماست که می تواند مسیر را مشخص کند.

امام جمعه مشهد خاطر نشان کرد: اصل مخالفت دشمن با علی(ع) و بایکوت سیاسی ایشان، شمشیر برنده حضرت در برابر دشمنان و سینه چاکی و بی باکی ایشان بود که ثابت می کرد امیرالمؤمنین(ع) معامله گر نیست و در راه دین پایمردی بی بدیلی دارد.

آیت الله علم الهدی افزود: با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اگر سیره امام بزرگوار در 12 سال و سیره رهبر انقلاب طی 25 سال را کنار هم بگذاریم به یک دور نمای شفافی از سیره حضرت علی(ع) می رسیم .

وی گذری به تاریخچه استعماری انگلیس از دوره قاجار زد و تصریح کرد: این کشور بار دیگر در آستانه انتخابات با خط دادن به آراء و نظرات مردم قصد کودتای دیگری را دارد که وجود رهبر فرزانه انقلاب بالاترین سد این نفوذ خواهد بود.

امام جمعه مشهد خاطر نشان کرد: معاون امنیتی اوباما بارها اذعان نموده است که ما قادر به از میان برداشتن نظام ایران نیستیم اما می توانیم خاصیت دینی آن را سلب کنیم بنابراین باید هشیار بود، جنبه دینی نظام بعد از ولایت فقیه شورای نگهبان است که متاسفانه امروز مورد حمله برخی عناصر سیاسی داخل کشور قرار گرفته ولی باید بدانند با این کارها زمینه نفوذ انگلیس را فراهم می آورند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار