رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: با رصد انتخاباتی رسانه ها در جیرفت تاکنون هفت تخلف اعلام شده که سه تخلف مربوط به سه سایت خبری و چهار تخلف نشریه بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری استان،احمدعلی انجم‌روز در جمع خبرنگاران گفت: کاندیداهای مجلس و هواداران آنان با رقابتی سالم و به‌دور از درگیری‌های ناشایست روانی در جامعه برای تقویت حضور مردم تلاش کنند.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت با اشاره به ایجاد فضایی آرام در سطح شهرستان برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم تصریح کرد: امروز تمام دشمنان این نظام درصدد هستند با ایجاد ناآرامی و ناامید کردن مردم انتخابات را کم‌رنگ کنند.

وی با بیان اینکه امروز چشم دشمنان نظام به روز هفتم اسفندماه است، گفت: دشمنان این نظام تمام دسیسه‌های خود را به‌کار گرفته‌اند تا انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را خدشه‌دار کنند.

انجم‌روز با اشاره به تاکید رهبر بر حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: این حضور حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی به دهان دشمنانی است که همه توان آنان ضربه‌زدن به ولایت‌فقیه در کشور است.

وی به حاکم بودن جوی مناسب در شهرستان جیرفت از ابتدای ثبت‌نام کاندیداها اشاره کردو گفت: برای رصد بهتر انتخابات در جیرفت یک نفر بازپرس و قاضی ویژه انتخابات مشخص شده است تا نحوه رسیدگی به تخلفات به نحو مطلوب‌تری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته هفت تخلف انتخاباتی رسانه‌ای در شهرستان جیرفت به بازپرس انتخابات گزارش شده است که با تشکیل پرونده این تخلفات در دست پیگیری است.

انتهای پیام/ ح

برچسب ها: تخلف ، انتخابات ، نشریه ، حداکثر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.