ريیس انجمن آژانس داران قزاقستان و فعالان عرصه گردشگری این کشور بر تقویت همکاری دو کشور در زمینه گردشگری تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نورکیبایوا آسل در دیدار با اعضای مجمع امور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها شرکت هواپیمایی ماهان دو بار در هفته از قزاقستان به ایران پرواز دارد، افزود: مقررشده تیر ماه سال آینده سه پرواز در هفته از آلماتی به تهران انجام شود.

ريیس انجمن آژانس داران قزاقستان گفت : ما تمایل داریم آژانس‌های ایرانی و آژانس‌های قزاقستانی برای پیشبرد اهداف مشترک تورهای آشنایی برگزار کنند.

مسوول توسعه گردشگری شهر آلماتی نیزگفت: گردشگران شهر ما به تفریح و سواحل علاقه زیادی دارند و ایران می‌تواند به نیازهای گردشگران ما پاسخ بگوید.

کیم لولیتا با ابراز خرسندی درباره صدور رواديد در فرودگاه اصفهان برای گردشگران گفت: گردشگران قزاق مشتاق آثار تاریخی و طبیعی استان اصفهان هستند.

ريیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به صدور رواديد در فرودگاه اصفهان برای گردشگران خارجی گفت:استان اصفهان همچنین دارای 20 هزار اثر تاریخی و تنوع آب و هوایی است که باید به وسیله آژانس‌های قزاقستان تبلیغ و معرفی شود.

ابراهیم توکلی تبادل گردشگر میان دو کشور و استان را زمینه بهبود روابط کشورها و برقراری صلح و دوستی عنوان کرد.

قزاقستان، کشوری است در آسیای میانه با جمعیت 16 میلیون و 600 هزار نفر، زبان‌های رسمی آن قزاقی و روسی است. قزاقستان بزرگترین کشور محصور در خشکی در دنیا است و تراکم جمعیتی کمی دارد. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.