سوئیس و ایران می توانند در زمینه تجربیات گردشگری به یکدیگر کمک کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر ارشد طرح های گردشگری کشور سوئیس امروز در همایش بین المللی سفر پاک در اصفهان اظهار داشت: گردشگری چهارمین بخش اقتصاد کشور سوئیس است و سالانه 69 میلیون نفر از این کشور بازدید می کنند.

فدریکو سوماروگا با بیان اینکه چین و کشورهای خاورمیانه برای ما از ظرفیت بالقوه گردشگری برخوردارندگفت:سازمان گردشگری سوئیس مسوول توسعه و برگزاری دوره های گردشگری است.

وی گفت: 70 درصد بودجه گردشگری سوئیس، دولتی و 30 درصد آن از بخش خصوصی و از طریق خطوط هواپیمایی، راه آهن، رستوران ها و صنایع تامین می شود.

مدیر ارشد طرح های گردشگری کشور سوئیس با بیان اینکه مدیریت رسانه و ایجاد زمینه های الکترونیک، پیش زمینه گردشگری محسوب می شود تصریح کرد: ما هر سال حدود دو هزار نفر از روزنامه نگاران را دعوت می کنیم و همه امکانات را بصورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهیم تا در زمینه جاذبه های گردشگری سوئیس به تهیه گزارش بپردازند.

سوماروگا گفت: گردشگری با صنایع و نهادهای مختلفی درهم تنیده است و هماهنگی بین آنها و سازماندهی بازارهای بین المللی و منطقه ای از اهمیت بسیاری برخوردار است.

همایش بین المللی گردشگری و سفر پاک با حضور کارشناسان و صاحبنظران در حوزه گردشگری و حمل و نقل عمومی شهری با رویکرد توجه بیشتر به هتلها و مهمانپذیرها امروز در هتل عباسی اصفهان آغاز به کار کردو تا سه روز ادامه دارد. 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.