سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان تربت جام گفت : از ابتدای امسال حامیان ایتام بیش از 7 میلیارد و 412 میلیون ریال نقدی و غیر نقدی به ایتام تربت جام کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین خسروی نسب افزود : امدادگران اكرام ايتام اقدامات بسیاری را در یازده ماهه گذشته در زمینه جمع‌‌آوری کمک‌های نقدي و غير نقدي حاميان وخيرين انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های اكرام ايتام ، محسنين ، ضحي و مفتاح الجنه کمیته امداد صورت می‌گیرد ، اضافه کرد : خوشبختانه در یازده ماهه گذشته از سال‌جاری ، مردم همکاری مطلوبی با این نهاد در اجرا و جمع‌آوری کمک‌های مردمی داشته ‌اند.

خسروی نسب با تأکید بر اینکه یکی از راه‌ های رسیدن به عزت و آسایش دنیا و آرامش عقبی در گرو حمایت مادی و معنوی از بی ‌پناهان و نیازمندان است ، ادامه داد : طرح اکرام ایتام با مساعدت حامیان و خیرین در راستای ارتقای معیشت و تکریم ایتام گام بر می‌ دارد و در طول فعالیت خود با استقبال بی ‌نظیر مردم خیر و نیکوکار مواجه شده و اقدامات اساسی را در راستای رفع نیازهای خانواده ‌های ایتام از جمله مسکن، تحصیل، ازدواج و درمان به انجام رسانده است.

وي  ابراز اميدواري كرد با توجه به برنامه هاي جاري اكرام ايتام و محسنين بتوانيم خدماتي كه شايسته اين خانواده هاست را ارائه نمائيم.

//انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.