فرمانده نیروی انتظامی تهران در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخاباتی گفت: امسال بسیاری از تبلیغات در فضای مجازی صورت گرفته است.

آمادگی صد در صدی پلیس در روز انتخابات/كاهش 8 درصدی سرقت در كشوربه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران با حضور در یك برنامه تلویزیونی با توجه به قرار گیری در آستانه پایان سال 94 و چهارشنبه سوری اظهار داشت: پلیس توجه كاملی بر این مسئله دارد اما خانواده ها نیز باید برای جلوگیری از به وجود آمدن حادثه ، نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.

وی در ادامه در خصوص تدابیر اندیشیده شده برای هفتم اسفند ماه روز انتخابات بیان كرد:به منظور تامین امنیت پیش بینی های لازم اتخاذ شده است كه برنامه ریزی های پلیس ، برای هرچه بهتر برگزاری انتخابات به 3 قسمت نظارت پلیس در زمان حال، حین برگزاری و پس از رای گیری تقسیم شده است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بیان كرد: پلیس در آمادگی صد در صدی برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات در روز هفتم اسفند قرار دارد.

سردار ساجدی نیا در ادامه در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخاباتی  گفت: امسال بسیاری از تبلیغات در فضای مجازی صورت گرفته است.

*كاهش چشمگیر جرایم در سال 95

وی در ادامه درباره ی كاهش جرایم در حوزه های گوناگون تصریح كرد : اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است و هم اكنون در شرایط خوبی قرار داریم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران گفت: خوشبختانه  در سال 93 ، سرقت تثبیت شد و اجازه ندادیم آمار افزایش پیدا كند.

سردار ساجدی نیا با اشاره به این‌كه آمار سرقت صورت گرفته در سال 94 بسیار كاهش یافته است، بیان كرد: این آمار در طول دو ماه گذشته بیش از 20 درصد در تهران و 8 درصد در سراسر كشور كاهش یافته است كه قطعا در سال 95 شاهد ،شرایط بهتری خواهیم بود.

وی با بیان اینكه كاهش آمار جرایم انجام شده  نشات گرفته از تعاملات خوب پلیس، مردم و قوه ی قضاییه است، تصریح كرد: سرقت از بانك و طلا فروشی ها در سال های گذشته  ماهی چند بار صورت می گرفت اما اكنون خوشبختانه سالانه و به ندرت اتفاق می افتد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران با اشاره به اینكه آمار كشفیات مواد مخدر در سال های اخیر چند برابر شده است، افزود:این آمار در طول چند سال اخیر به واسطه همكاری پلیس چند برابر شده است كه نسبت به سال گذشته  تا پایان سال  10 تا 15 نیز افزایش پیدا می كند .

سردار ساجدی نیا در ادامه درباره ی دستگیری خرده فروشان  و باندهای مواد مخدر گفت: تا الان با بیش از 57 باند مواجه شدیم ، همچنین در  تهران بیش از صد خرده فروش روزانه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

وی با اشاره به كاهش زنان معتاد متجاهر در پایتخت افزود: تاكنون با همكاری دستگاه های مختلف و در طول یكی دو ماه گذشته 4000 معتاد دستگیر شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران با بیان این‌كه نسبت به كشورهای همسایه و اروپایی در امنیت خوبی هستیم، گفت: به همین منظور با هر گروهی كه امنیت مردم را به خطر بیاندازد و تعرض كند پلیس وارد عمل شده و به شدت مقابله می كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
سردار در منطقه حوزه کانتری 159 سرقت خودرو و لوازم آن سرسام آور بالا رفته،بعد بر چه مبنایی صحبت از کاهش سرقت میگی؟
آخرین اخبار