صبح امروز چهارمین مرحله طرح جمع آوری معتادین در مرکز پایتخت به اجرا درآمد و طی آن بیش از 500 نفر معتاد کارتن خواب جمع آوری شدند.

چهارمین مرحله طرح از طرح جمع آوری معتادین تابلو درمرکز پایتخت و محدوده کلانتری هفتم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر، سرکالانتری هفتم و یگان امداد پلیس پایتخت از نخستین دقایق بامداد امروز شنبه 22 مهرماه،‌ به اجرا درآمد و طی آن بیش از 500 معتاد تابلو و کارتن خواب جمع آوری شدند.

سردار ساجدی نیا در حاشیه طرح جمع آوری درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران طی سخنانی افزود: درراستای اجرای طرح امنیت محله محور و پاسخگویی به مطالبات مردمی امروز مرحله دیگری از طرح جمع آوری معتادین که یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان تهرانی به شمار می رود درمحدوده سرکلانتری هفتم پلیس پایتخت به اجرا درآمد.

وی با اشاره به حساسیت موضوع یادآور شد:‌ به همین منظور از تعدادی از نمایندگان محترم تهران آقایان دکتر حسین طلا، دکتر علی اکبرزارعی و مهندس مهرداد بذرپاش درمجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آوردیم تا از نزدیک شاهد اجرای طرح مذکور باشند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه اکثر افراد جمع آوری شده مصرف کننده و افراد آسیب دیده ای هستند که از آنان به عنوان یک فرد بیمار یاد می شود، گفت:‌ که با سازوکارهای پیش بینی شده این معتادان پس از جمع آوری برای ترک اعتیاد به کمپ رهای ترک اعتیاد اطراف تهران منتقل می شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: طرح جمع آوری معتادان کماکان به قوت خود باقیست و در روزهای آتی نیز درراستای افزایش احساس امنیت و آرامش در محلات شهرتهران، دردستور کارپلیس پایتخت قراردارد.

ساجدی نیا گفت: جمع آوری معتادان وظیفه پلیس نیست اما از آنجایی که انتظار مردم و دغددغه اصلی مردم این است که این کار می بایست از سوی پلیس به اجرا درآید به همین منظور برخود لازم می دانیم که در این حوزه خدمتگزار مردم بوده و آنرا انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه درحوزه مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوب و موثری درسطح مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صورت پذیرفته است، عنوان داشت: طی شش ماهه امسال،‌ درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه برابر افزایش کشف ودستگیری در حوزه قاچاق موادمخدر و معتادان پرخطر شاهد بودیم، به طوری که این روند درسطح ناجا نیز روند صعودی داشته است.

سردار ساجدی نیا اظهار داشت: در طرح جمع آوری معتادان پرخطر از تعدادی از نمایندگان مجلس دعوت کردیم که از نزدیک شاهد فعالیت پلیس باشند و ببینند که پلیس این کار را به خوبی انجام می دهد و اگر کاستی هایی دراین زمینه وجود دارد ناهماهنگی هایی است که بین چند دستگاه ذیربط نظیر شهرداری و بهزیستی دراین زمینه وجود دارد که انشاالله با تدابیر نمایندگان مجلس و نظارت آنان ناهماهنگی ها برطرف گردد./ز
برچسب ها: معتاد ، پایتخت ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار