با انصراف ۲ داوطلب دیگر نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری، تعداد نامزدهای حاضر در این رقابت، به ۵۹ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شهرکرد، به نقل از ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری؛ با انصراف ۲ داوطلب دیگر نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان، تعداد نامزدهای حاضر در این رقابت، به ۵۹ نفر رسید.

این ۲ نامزد انصرافی، از حوزه انتخابیه شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، و حوزه انتخابیه شهرستان لردگان هستند.

به گفته وی؛ بر اساس آخرین تغییرات، در حوزه های انتخابیه شهرستان های شهرکرد، بن و سامان، ۱۲ داوطلب، شهرستان بروجن ۱۴ داوطلب، شهرستان لردگان ۱۵ داوطلب، و شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، ۱۸ داوطلب، با هم رقابت می کنند.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه ۷ اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

از مجموع ۱۴۶ داوطلب ثبت نامی مجلس دهم در استان چهارمحال و بختیاری، ۷۷ نفر تأیید صلاحیت شدند و یک داوطلب نیز از حوزه های انتخابیه خارج از استان، به چهارمحال و بختیاری منتقل شد، که تا کنون ۱۹ نفر از آنان انصراف داده اند، ۲۶ نفر هم در مراحل قبل انصراف دادند و ۴۳ داوطلب نیز رد صلاحیت شدند. 

تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از بامداد روز پنج شنبه ۲۹ بهمن آغاز و تا ۸ صبح روز پنج شنبه ۶ اسفند، ۲۴ ساعت قبل از رأی‌گیری ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
چه کسانی انصراف زدند
آخرین اخبار