۴ نفر دیگر از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری، انصراف خود را از رقابت در این عرصه اعلام کردند.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: این ۴ نامزد انتخاباتی، شامل یک داوطلب از حوزه انتخابیه شهرستان های شهرکرد، بن و سامان، یک نفر از حوزه انتخابیه بروجن، و ۲ نفر از حوزه انتخابیه لردگان، از روز گذشته تا کنون، انصراف خود را اعلام کرده اند.

جعفر مردانی افزود: بر اساس آخرین تغییرات، ۶۱ داوطلب در این استان، برای کسب ۴ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی، در حوزه های انتخابیه شهرستان های شهرکرد، بن و سامان (۱۲ نفر)، شهرستان بروجن (۱۴ نفر)، شهرستان لردگان (۱۶ نفر)، و شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار (۱۹ نفر) با هم رقابت می کنند.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه ۷ اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

از مجموع ۱۴۶ داوطلب ثبت نامی مجلس دهم در استان چهارمحال و بختیاری، ۷۷ نفر تأیید صلاحیت شدند و یک داوطلب نیز از حوزه های انتخابیه خارج از استان، به چهارمحال و بختیاری منتقل شد، که تا کنون ۱۷ نفر از آنان انصراف داده اند، ۲۶ نفر هم در مراحل قبل انصراف دادند و ۴۳ داوطلب نیز رد صلاحیت شدند.  
 
تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از بامداد روز پنج شنبه ۲۹ بهمن آغاز و تا ۸ صبح روز پنج شنبه ۶ اسفند، ۲۴ ساعت قبل از رأی‌گیری ادامه دارد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار