‌معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از آغاز به کار ستاد اجرایی خدمات نوروزی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان، بهاروند گفت: ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان با محوریت سفرهای نوروزی از نیمه دوم دی‌ماه امسال کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این ستاد وظایف خود را با تشکیل ده کمیته پیگیری می‌کند، افزود: این کمیته‌ها هر کدام وظایف خاصی را انجام می‌دهند و وظایف آنها به ادارات ویژه‌ای محول شده است؛ به طور مثال مسئول کمیته تبلیغات، صدا و سیماست.

بهاروند افزود: همچنین در شهرستان‌های استان احداث بازارچه‌های صنایع دستی و سوغات را در دست اجرا داریم و در محدوده باغ گلستان شهر خرمآباد نیز نمایشگاه نوروزی برپا می‌شود.

‌معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: گروه‌های نظارتی نیز از یک‌ماه پیش کار نظارت و بازرسی اماکن اقامتی، پذیرایی و مسافرتی را در سطح استان آغاز کرده‌اند.

وی افزود: حدود صد هزار قلم ابزار تبلیغاتی نیز در دست چاپ داریم که شامل ویژه‌نامه نوروزی، کاتالوگ و بروشورهای تبلیغاتی شهرستان‌ها، کتابچه‌های شناسایی آثار تاریخی و به طور ویژه قلعه فلک‌الافلاک، مردم‌شناسی، دریاچه گهر، غار کوگان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.