استاندار از مسولان دستگاه های اجرایی خواست تمام ظرفیت های دستگاه شان را در خدمت انتخابات هفتم اسفند ماه قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛فریدن همتی در جلسه  شورای اداری استان ؛ تقویت اعتماد مردم به نظام  را از اولویت های دولت دانست .

وی اضافه کرد :حضور گسترده مردم در هفتم اسفندرا رای به جمهوری اسلامی ایران ، آرامان ها و ارزش های انقلابی است.

استاندار شبکه های ماهواری بیگانه برای دخالت در انتخابات ، کم رنگ جلو دادن حضور مردمی و بی ارزش خواندن انتخابات انتقاد کرد.

فریدون همتی  گفت :  مردم ما نیاز به توصیه های بیگانگان ندارد و  بصریت مردم در انتخابات های گذشته و حضور پرشورشان در 22 بهمن  تمام دخالت های بیگانگان را خنثی کرد.

وی  با قدر دانی از داوطلبانی که با وجو احراز نشدن صلاحیشان برای انتخاباتی پرشور فعالیت میکنند گفت: این افراد نشان میدهند در خدمت انقلاب و نظام هستند .

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان هم با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند نگاه دشمن را نسبت به ما تغییر میدهد گفت : با حفظ و نمایش وحدت و انسجام ما در این آزمون دوست داران انقلاب اسلامی هم امیدوار تر می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه تفکر الهی بر جناحی در انتخابات مقدم  است گفت : معنای مشارکت حداکثری  سعه صدر در چهارچوب موازین الهیاست.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی همه را به رعایت  اخلاق در انتخابت توصیه کرد و گفت مواظب حفظ  حرمت ها در انتخابات باشیم

ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم  با گزارشی از آخرین اقدامات انتخاباتی در استان  حضور حداکثری را تضمین کننده امنیت ، سرمایه های اجتماعی  و نابود کننده نقشه های شوم دشمنان دانست.

رییس ستاد انتخابات استان افزود 20 هزار نفر در هزار یک صندوق آماده خدمت به مردم در انتخابات 7 اسفند هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار