امیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پیش‌بینی 14 هزار صندوق سیار برای انتخابات 7 اسفند/بیش از 3 میلیون نفر رای اولی هستند

سخنگوی وزارت کشور گفت: 14 هزار صندوق‌های سیار در پروسه انتخابات آماده شده است.

پیش‌بینی 14 هزار صندوق سیار برای انتخابات 7 اسفند/بیش از 3 میلیون نفر رای اولی هستند
حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین خبرها از پروسه انتخابات در کشور، اظهار داشت: با شروع روند تبلیغات داوطلبان انتخابات شور و شوق انتخاباتی هم در کشور برپا شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا گزارش یا گزارشاتی از بروز تخلفات انتخاباتی مطرح شده یا خیر، افزود: مواردی از تخلفات گزارش شده اما محدود است، تعداد تخلفات انتخاباتی آنگونه نبوده که معنادار باشد. 

امیری با بیان اینکه 14 هزار صندوق‌های سیار در پروسه انتخابات آماده شده است، اظهار داشت: مسیر صندوق‌های سیار تعریف شده، عوامل آن نباید از حدود قانونی خارج شوند و در طول مسیر نمایندگان کاندیداها این صندوق ها را همراهی می‌کنند. 

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به آمار رای اولی‌ها خاطر نشان کرد: 3 میلیون و 88هزار و 300نفر رای اولی در کشور هستند که از انتخابات ریاست جمهوری 92تا امسال به سن تکلیف قانونی برای رای دادن رسیدند. 

سخنگوی وزارت کشور در پایان از حضورش در تحریریه خبر باشگاه خبرنگاران جوان در زوز پنج‌شنبه (29 بهمن ماه) بسیار خرسند بود و گفت: یکی از بهترین روزهای زندگی من حضور در میان خبرنگاران جوان این مجموعه بود که همواره در عرصه خبررساني فعال و پویا هستند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.