الهیان در همایش سراسری بانوان ائتلاف اصولگرایان مطرح کرد:

برنامه‌ریزی دشمن برای ورود طیف‌های خاص در مجلس

عضو ائتلاف بزرگ اصولگرایان گفت: دشمنان امروز برنامه‌ریزی کردند تا طیف‌های خاصی را به مجلس بفرستند که اهدافشان را دنبال کنند.

برنامه‌ریزی دشمن برای ورود طریف‌های خاص در مجلس
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، زهره الهیان عضو ائتلاف اصولگرایان در همایش سراسری بانوان ائتلاف اصولگریان که عصر امروز یکشنبه( 2اسفند ماه) برگزار شد، گفت: این نشست برای بیعت با مقام معظم رهبری تشکیل شده است. ایشان ماه‌ها پیش دغدغه‌های خود را درباره انتخابات با مردم در میان گذاشت و امروز نوبت ماست که با حضور و مشارکت گسترده این پیام را به گوش رهبرمان برسانیم که گوش به فرمان ایشان هستیم و به دشمن نه می‌گوییم.

وی ادامه داد: دشمنان امروز برنامه‌ریزی کردند تا طیف‌های خاصی را به مجلس بفرستند که اهدافشان را دنبال کنند. اگر امروز شبکه بی بی سی می‌خواهد برخی به مجلس راه پیدا کنند، مردم باید با مشارکت گسترده این توطئه را برملا کنند.

الهیان گفت: نفوذی که رهبر از آن صحبت می‌کرد امروز مصداق پیدا کرده است و دشمنان در تلاشند در انتخابات آینده نفوذ پیدا کنند.

وی درباره نقش زنان در جامعه گفت: شما مادران و ستون‌های خانواده هستید و همیشه به خاطر فداکاری و محبتی که داشته‌اید خانواده را با خود همراه کرده‌اید، در این دور از انتخابات با همین روحیه می‌توانید مشارکت حداکثری را به ارمغان بیاورید تا کشور امنیت و آرامش را تجربه کند.

الهیان درباره محوریت جامعه ایرانی_ اسلامی گفت: در چنین جامعه‌ای زن باید محور باشد، زیرا در جامعه اسلامی برای تمام افراد خانواده محور است و تشکیل دهنده هر خانواده نیز زن است. اگر بنیان خانواده تکمیل شود، ما از بسیاری از آفت‌ها در جامعه مصون خواهیم ماند. نباید زن را وسیله‌ای برای رسیدن به مقاصد و اقتصادی بدانیم.

وی درباره اولویت‌های مجلس آینده در بحث زنان گفت: باید در تمام قانونگذاری‌ها نگاه ویژه‌ای به بحث زنان داشته باشیم و این نگاه باید بین مرزهای مجلس هم نهادینه شود و برای تصویب هر قانون یک پیوست قانون خانواده داشته باشیم و اثرات آن قانون را در بنیان خانواده در نظر بگیریم.

عضو ائتلاف اصولگرایان با انتقاد از برخی مسئولان که دیدگاه فمنیستی به حضور زنان در جامعه دارند، گفت: متاسفانه مشاهده می‌شود در برخی جاها به خاطر غالب بودن نگاه فمنیستی برخی قوانین حمایتی از بانوان به اجرا در نمی‌آید، به طور مثال مرخصی زایمانی که در مجلس تصویب شد، به خاطر به خطر نیفتادن موقعیت شغلی زنان اجرا نشده است و این باعث مشکلاتی برای مادر و نوزاد شده است.

الهیان در پایان خاطر نشان کرد: سه موضوع اصلی را برای بهبود وضعیت زنان در جامعه در نظر گرفته‌ایم، اولی آسیب‌های اجتماعی چون اعتیاد و زنان خیابانی است که این روزها دامنگیر جامعه ما شده است. مشکل دوم نفوذ سبک زندگی غربی در بین خانواده‌های ایرانی است که باید با کار و فعالیت کنترل شود. در نهایت سامان دادن شبکه‌های مجازی هم جزء مسائل مهم زنان در جامعه است، زیرا در بسیاری موارد فضای مجازی منجر به تضعیف بنیان خانواده می‌شود. ما سعی داریم در مجلس آینده با کار و فعالیت انقلابی مشکلات زنان در سطح جامعه را مرتفع کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.