حجت‌الاسلام هاشمیان با اشاره به اینکه بیش از 50 هزار طلبه ایرانی و غیر ایرانی از جامعه الزهرا(س) فارغ التحصیل شده‌اند، افزود: در حال حاضر 14 هزار طلبه مشغول به تحصیل در بزرگترین مرکز علمی- حوزوی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم و به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسجاد هاشمیان در نشست مشترک با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز قم اظهار کرد: مجموعه جامعه الزهرا(س) به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شد و پس از ایشان در سایه هدایت‌های مقام معظم ولایت به کار خود ادامه داد.

وی ادامه داد: هیئت مؤسس و هیئت امنای این مرکز عمدتا از مراجع و بزرگان بوده‌اند که نشان دهنده اهمیت و جایگاه این مجموعه است.

مدیر جامعة الزهرا(س) همچنین نوع توجه نظام و شخص مقام معظم رهبری به جامعة الزهرا را از نشانه‌های جایگاه والای جامعه الزهرا(س) عنوان کرد.

هاشمیان با اشاره به اینکه بیش از 50 هزار طلبه ایرانی و غیر ایرانی از جامعه الزهرا(س) فارغ التحصیل شده‌اند، افزود: در حال حاضر 14 هزار طلبه از سطح یک تا سطح چهار مشغول به تحصیل در بزرگترین مرکز علمی- حوزوی کشور هستند.

وی افزود: جامعة الزهرا(س) مانند گنجینه‌ای است که باید در مسیر شناساندن آن تلاش بیشتری شود که صداوسیمای مرکز قم می‌تواند در این راه ما را یاری کند.

مدیر جامعة الزهرا(س) بیان کرد: همکاری‌های ما با صدا و سیما در حال حاضر می‌تواند برنامه‌های کوتاه مدت باشد تا اینکه ما بتوانیم برنامه‌های بلند مدت خود را اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های بلند مدت ما می‌تواند ایجاد رشته دین و رسانه برای تربیت کارشناسان مذهبی در حوزه رسانه باشد.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.