مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت : 141فقره حکم اعاده حق شاکیان طی امسال صادر گردیده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت :در سال 94 تعداد 5هزارو 515 فقره به تعزیرات حکومتی استان و ادارات تابعه وارد و از این تعداد 4328 رای درخصوص جزای نقدی صادر گردیده است.

ممیزی افزود:همچنین در این مدت با دریافت شکایات مردمی و ضمن برگزاری جلسات رسیدگی با حضور شاکیان و متخلفان،پس از دریافت گزارشات کارشناسی،تعداد 141 فقره حکم اعاده حق شاکی صادر و اجرا گردیده است

وی ادامه داد:با توجه به آمار و عملکرد شعب تعزیرات حکومتی،در بهمن ماه 1394 تعداد 458 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت:در این مدت جلسات رسیدگی برگزار و پس از بررسی مستندات و سیر مراحل قانونی،پرونده وارده مختومه شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان اضافه کرد :بر اساس آمار تفکیکی: در بخش کالا و خدمات تعداد 376پرونده،بخش قاچاق کالا و ارز 50 پرونده و در بخش بهداشت،دارو و درمان 32 پرونده رسیدگی و مختومه گردیده است.

ممیزی با بیان اینکه عملکرد تعزیرات حکومتی استان در رسیدگی به و صدور آراء پرونده های وارده صد درصد می باشد گفت میزان جریمه نقدی متخلفان بیش از 9 میلیارد و سیصدو هشتاد میلیون ریال می باشد.

ممیزی افزود:همچنین در یک ماهه اخیر تعداد 256 فقره پرونده به واحد اجرای احکام اداره کل وارد و با پیگیری مستمر واحد مذکور با اجرای مفاد آراء صادره مختومه شده است.

وی با بیان اینکه عملکرد این واحد نیز صد درصد می باشد خاطر نشان کرد: میزان جریمه وصولی در این مدت بیش از 2 میلیارد و چهارصد میلیون ریال می باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: صدور ، شاکیان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.