بهترین تیم، بازیکنان و سرمربی هفته بیست و یکم لیگ برتر از تراکتور سازی تبریز انتخاب شدند.

تراکتور برترین‌ها را رو کرد!

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته 21 رقابت‌های لیگ برتر در حالی به پایان رسیدکه این هفته را باید به نوعی هفته تساوی‌ها داشت. چرا که ا هشت دیدار برگزار شده پنج دیدار با تساوی به پایان رسید و در 2 دیدار دیگر تیم‌های نفت تهران، تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران مقابل حریفان خود بخ برتری خفیف دست یافتند.

در زیر به نتایج و برترین‌های این هفته نگاهی می‌اندازیم.

پرسپولیس 1- سایپا 1: احمد نوراللهی (پرسپولیس) مهدی دغاغله (سایپا)

تراکتور سازی 2 – سپاهان 1: آلویس نانگ، مهدی شریفی (تراکتور سازی) رسول نویدکیا (سپاهان)

ذوب آهن 1- فولاد خورستان 1: مهدری رجب زاده (ذوب آهن) محمد اهل شاخه (فولاد خوزستان)

استقلال تهران 2- گسترش فولاد 1: سجاد شهباززاده، محسن کریمی (استقلال) شهرام گودرزی (گسترش)

ملوان 0- راه آهن یزدان 0

سیاه جامگان 1- پدیده 1: رضا عنایتی (سیاه جامگان) رضا ناصحی

استقلال اهواز 0- نفت تهران 1: عیسی آل کثیر

صبا قم 1- استقلال خوزستان 1: کریم اسلامی (صبا) فرشاد جانفزا

تیم هفته: تراکتور سازی تبریز
تیم فوتبال تراکتور سازی با گل برتری دقیقه 94 مقابل سپاهان بحران زده به پنج هفته ناکامی خود پایان داد.

شاگردان امیر قلعه نویی که پس از دیدار مقابل نفت تهران با بازی‌های ضعیف خود اعتراض هواداران پرشور تراکتور را برانگیختند، در تقابل با مدافع عنوان قهرمانی و یکی از کاندیدهای سقوط به لیگ دسته اول تا آخرین ثانیه‌های بازی برای کسب برد تلاش کرده و سرانجام با گل دقیقه 94 مهدی شریفی، هفتمین پیروزی فصل خود را به دست آورده و در جایگاه هفتم لیگ قرار گرفتند.

بازیکن هفته: مهدی شریفی (تراکتور سازی)
سرباز تیم فوتبال تراکتور سازی که چند هفته قبل از سپاهان به جمع شاگردان امیر قلعه نویی اضافه شد، در دیدار با تیم ا صلی خود ضمن خلق موقعیت‌های فراوان گل برتری تراکتور سازی را به ثمر رساند و پس از چندین هفته آرامش را به سکوهای سرخ یادگار امام تبریز برگرداند.

البته اشک‌های پس از گل شریفی نشان داد که وی علاوه بر تلاش برای موفقیت تیم کنونی خود که جز اصول فوتبال  حرفه‌ای است تا چه اندازه به سپاهان تعصب دارد.

سرمربی هفته: امیر قلعه نویی (تراکتور سازی)
امیر قلعه نویی که در دیدار با سپاهان از سوی هواداران تراکتور سازی بارها مورد انتقاد و فحاشی قرار گرفت، به هیچ وجه تمرکز خود را از دست نداد و تا دقایق آخر بازی با ارائه تدابیر تاکتیکی تراکتور سازان را به پیروزی در این دیدار حساس ترغیب می‌کرد. برتری مقابل سپاهان تیمی که ژنرال 2 بار قهرمانی لیگ برتر را با آن به دست آورده به طور  حتم منجر به آرامش قلعه نویی تا دیدار حساس با الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا  خواهد شد و به طور حتم این موضوع به موفقیت نماینده کشورمان برابر حریف اماراتی کمک شایانی می‌کند.

بازی هفته: پرسپولیس- سایپا

تقابل دو مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ هر چند با تساوی به پایان رسید اما فوتبال هجومی شاگردان برانکو در نیمه اول و نمایش دلچسب شاگردان جلالی در نیمه دوم این بازی 77 هزار هوادار را از نظر فوتبال راضی به خانه فرستاد.

کیفیت بازی سایپا و پرسپولیس تا حدی بالا بود که هر 2مربی در پایان با رضایت از عملکرد شاگردان خود، تیم‌هایشان را به  عنوان مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی مطرح کردند.

تعداد گل: 15 گل
میانگین: 1.87 گل در هر بازی

پر گل ترین بازی: تراکتور سازی 2- سپاهان 1، استقلال تهران 2- گسترش فولاد 1

کم گل ترین بازی: ملوان 0 – راه آهن یزدان 0(بدون گل)

انتهای پیام/

 

برچسب ها: لیگ ، هفته 21 ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار