نتایجی که گسترش فولاد تبریز در بازی‌های خارج از خانه رقم زده است آماری خوب برای استقلالی‌ها و خبری بد برای پرسپولیسی‌ها است.

آمار خوب برای استقلال، خبر بد برای پرسپولیس /گسترش فولاد ناکام در بازی‌های خارج از خانه
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فراز کمالوند شاگردان خود را در حالی به مصاف استقلال می‌فرستند که نه تنها شکست خانگی برابر آبی‌پوشان پایتخت را در کارنامه دارند بلکه چهار بازی اخیر خود در خارج از تبریز تن به شکست داده‌اند.

گسترش فولاد تبریز در چهار بازی برابر استقلال خوزستان پرسپولیس سایپا و سیاه‌جامگان در خارج از خانه تن به شکست مشابه یک بر صفر دادند. آخرین باری که گسترش فولاد در یک بازی خارج از خانه به پیروزی رسید به 13 هفته قبل و بازی در اهواز برای استقلال این شهر مربوط می‌شود.

گسترش قبل از این بازی در انزلی هم به پیروزی رسید و برابر صبا و سایپا هم در قم و تهران به تساوی رسیدند اما بعد از بازی با استقلال اهواز در 6 بازی خارج از خانه نه تنها پیروزی نداشت بلکه در این 6 دیدار حتی یک گل هم به ثمر رسانده است.

به طور قطع این عملکرد تیم تبریزی برای استقلالی که می‌خواهند خود را از بحران خارج کند خوشایند است و برخلاف این برای پرسپولیس که می‌خواهد برای سومین هفته پیاپی یک پله بالا برود مطلوب نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار