با تلاش مسئولان باشگاه استقلال طلب بازیکن فرانسوی، صربستانی اسبق استقلال پرداخت می شود.

تکاپوی مسئولان استقلال برای پرداخت مطالب بازیکنان/ طلب لاوره پرداخت می‌شودبه گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گوران لاوره بازیکن فرانسوی صربستانی که 2 سال قبل و در زمان مدیریت علی فتح اله زاده وسرمربیگری امیرقلعه نویی در استقلال حضور داشت به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.‌

برهمین اساس کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال از آبی پوشان درخواست کرد در زمان تعیین شده طلب بالغ بر 190 هزار دلار لاوره را پرداخت کند تا استقلال با خطر کسر امتیاز مواجه نشود، باشگاه استقلال نیز به دنبال نامه کمیته انضباطی فیفا در صدد است تا این مبلغ را که به پول ایران حدود 700 میلیون تومان می شود را تامین مرده و طلب لاوره را پرداخت کند.
 
البته باشگاه استقلال همچنان جز لاوره درگیر سایر پرونده سایر بازیکنان خارجی جدا شده از جمله توزی، ساموئل است و باید بابت قراردادهای سنگین این بازیکنان جریمه بدهد.
 
بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره گفت:با توجه به تلاش‌هایی که انجام دادیم در صدد هستیم تا در اسرع وقت مبلغ طلب گوران لاوره را تامین و مطالبات این بازیکن را پرداخت کنیم.
 
وی افزود:همچنین با توجه به نامه ای که به فدراسیون فوتبال ارائه کردیم خواستار سهم باشگاه شده ایم ودر حال حاضر منتظر جواب نهایی از سوی فدراسیون خواهیم بود و به طور حتم با دریافت این سهم می توانیم پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی را در دستور کار قرار دهیم، البته در حال رایزنی هستیم تا پرداخت مطالبات دیگر بازیکنان خارجی در حداقل زمان صورت بگیرد تا از این رو استقلال نیز با مشکل مواجه نشود.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد: به هواداران استقلال قول می دهم هیچ مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت و خطری از لحاظ کسر امتیاز تیم ما را تهدید نمی‌کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: لاوره ، استقلال ، فرانسوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار