سرمربی تیم ملی فوتسال ویتنام پس از شکست سنگین تیمش مقابل تیم ملی فوتسال کشورمان اعتراف کرد که ویتنام توان مقابله با ایران را نداشت.

توان مقابله با ایران را نداشتیمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،روز گذشته در مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان تیم ملی فوتسال ویتنام که با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل ژاپن شگفتی ساز شد وبرای اولین بار به جمع 4 تیم برتر قاره کهن رسیده بود در مقابل تیم ملی فوتسال کشورمان حرفی برای گفتن نداشت و 13- 1 مغلوب شاگردان ناظم الشریعه شد.

 برونو فورموسو سرمربی ویتنام که قبل از مسابقه گفته بود برای لحظه لحظه بازی با ایران برنامه دارد، پس از این مسابقه گفت: امروز ما به دلیل تلاش های مان در دو بازی قبلی مقابل ژاپن و تایلند قدرت رقابت با ایران را نداشتیم. ما سخت تلاش کردیم اما نتوانستیم ریکاوری کنیم و ایران بازیکنان واقعا خوب بسیاری دارد که ما نمی توانیم از پس آنها برآییم.

 وی افزود،ما نه تنها به لحاظ جسمانی و فیزیکی بلکه از لحاظ روحی و روانی هم خسته بودیم زیرا بازی مقابل ژاپن که به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شد، انرژی زیادی از ما گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار