سعودی‌ها به دنبال تحریک کردن دیگر کشورهای عربی به ویژه قطر برای تحریم فوتبال ایران هستند و فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده‌اند.

   به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  به نقل از الریاضیه، سران فوتبال عربستان همچنان به دنبال تحریک دیگر کشورهای عربی  هستند.

عبدالرحمان الباطین عضو هیئت مدیره باشگاه الهلال عربستان که در فوتبال این کشور نفوذ زیادی دارد از کشور قطر خواست تا باشگاه‌های ایرانی را تحریم کنند و در خاک ایران به میدان نروند.


وی گفت: باشگاه‌های عربستان حتی اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا هم آنها را وادار کند در ایران به میدان نخواهند رفت و امیدوار هستیم که کشور دوست و همسایه ما قطر هم چنین رویه‌ای را در پیش بگیرد و برابر نمایندگان ایران در خاک این کشور به میدان نروند.

او ادامه داد: ایران دشمنی خود را در قبال ما نشان داده است و با شعارهای نژاد پرستانه و اقدامات تحریک آمیز چنین موضوعی را ثابت کرده است. از براداران اماراتی خود به خاطر اینکه در کنار ما ایستادند تشکر می‌کنیم و از قطری‌ها می‌خواهیم که آنها هم چنین موضع گیری داشته باشند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
ما هم پیروی پیامبر عزیز اسلام هستیم،وبا تمام شیعه وسنی برادر دینی هستیم،،شما نسل زشتی وپلیدی ابوسفیان فقط به دنبال این هستید دو برادر را رو در رو همدیگر قرار دهید،
آخرین اخبار