7 طرح عمرانی مربوط به شهرک‌های صنعتی خوزستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: : اجرای پروژه‌های عمرانی موجب رشد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و در نتیجه رشد تولید، صنعت و اشتغال پایدار در سطح استان خواهد شد.

اخلاق محمدیان افزود: این طرح‌ها شامل فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اهواز با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال و ظرفیت 1500 متر مکعب در شبانه‌روز، چهار ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی رامهرمز، شوش، دزفول یک و اهواز 2 با اعتبار بیش از 24 میلیارد ریال، شبکه گازرسانی به شهرک صنعتی شماره 4 اهواز به طول 1،5 کیلومتر و با ظرفیت 5 هزار متر مکعب بر ساعت با اعتبار 2 میلیارد ریال و احداث نخستین مسجد شهرک صنعتی شماره 4 اهواز با مساحت 150 متر مربع و اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال می‌شود.

وی گفت: کمبود منابع آب و اهمیت صرفه جویی در مصرف آب، ضرورت حفاظت از محیط زیست و استفاده مجدد از پساب فاضلاب امری ضروری و اجتناب ناپذیراست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان افزود: تاکنون 27 شهرک و ناحیه صنعتی در استان به شبکه گاز متصل شده و برای یک هزار و 76 واحد صنعتی امکان استفاده از گاز طبیعی فراهم شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، طرح ، عمران ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.