این سرا با رویکرد کاملا تخصصی در زمینه آموزش مادران باردار، آموزش های لازم در خصوص نوزادان و کودکان زیر 6 سال آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، هفتمین سرای محله با محوریت مادر و کودک و به نام رویش در سمنان افتتاح شد.
مدیر مرکز آموزش های شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان گفت: این سرا با رویکرد کاملا تخصصی در زمینه آموزش مادران باردار، آموزش های لازم در خصوص نوزادان و کودکان زیر 6 سال آغاز به کار کرده است.
علی اکبر بنی اسدی افزود: سراهای محله با هدف ارتقاء آگاهی های شهروندی و مشارکت انان در ساختن شهری پویا و با نشاط ایجاد شدند  و گروه های هدف انها ساکنان محلات شهر سمنان است.
به گفته وی پیش از این شش سرای محله با نام های ابوذردر خیابان شهیدان علومی، وحدت در خیابان وحدت، گلستان درشهرک گلستان ،امیر المؤمنین(ع)در مسکن مهر صنعتی ساز، شهید احمدی درخیابان ابوذر،بلوار آیت الله عالمی و سرای تخصصی زیست محیطی آرمان در الهیه،خیابان جلال آل احمد زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان آغاز به کار کرده بود و سرای رویش هم در محدوده میدان معلم آغاز به کار کرده است.
بنی اسدی اظهار داشت: با توجه به این که فعالیت های سرای محله مادر و کودک رویش در بخش بهداشت است تفاهم نامه ای نیز با مرکز بهداشت شهرستان سمنان منعقد شده و قرار است کارشناسان این مرکز در زمینه آموزش و پیشگیری با این سرا همکاری کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.