همه فکر می‌کنند به دلیل اینکه عروس آقای ارجمند هستم باید نقش اول سریال «آقا و خانم سنگی» را بازی می‌کردم اما در واقعیت اینطور نیست.

یاسمینا باهر بازیگر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کم کاری خود در بازیگری گفت: زمانی که سریال «آقا و خانم سنگی» پخش می‌شد هر خبرنگاری که به من زنگ می‌زد اظهار داشت که به دلیل اینکه عروس آقای ارجمند هستم باید نقش اول سریال را بازی می‌کردم همین طور پیام‌هایی که از مردم داشتم اینگونه بود اما در واقعیت اینطور نیست.
 
وی ادامه داد: من حدود ده سال است با نقش‌های کوچکتر کار خود را شروع کردم. تله فیلم، سریال و فیلم سینمایی کار کردم اما چون با سریال «آقا و خانم سنگی» دیده شدم همه فکر می‌کردند این کار اول من است و به خاطر اینکه عروس آقای ارجمند هستم، در این سریال بازی کردم.
 
باهر در خصوص ازدواج با امیریل ارجمند و تاثیر او در ورود به بازیگری‌اش اظهار داشت: آقای ارجمند زمانی که در دانشگاه سوره می‌رفتم استاد من بود و بابت این موضوع افتخار می‌کنم. همیشه کمک کردند و اینکه چقدر موفق بودم را خودم نمی‌توانم بگویم بلکه مردم باید قضاوت کنند اما هیچ وقت من را به پروژه‌ای معرفی نکرد.
 
وی در خصوص حضور امیریل ارجمند در زندگی‌اش اظهار داشت: همسرم امیریل ارجمند هم مانند من به خاطر معرفی پدرش در سریالی حضور نداشته است بلکه هر کاری که انجام داده به خاطر توانایی خودش بوده است. پدر شوهرم داریوش ارجمند همیشه اعتقاد دارد که اگر می‌خواهید کار کنید خودتان برای این حضور تلاش کنید اما مردم در این خصوص قضاوت ناعادلانه دارند.
 
باهر خاطرنشان کرد: در این مدت پیشنهاداتی داشتم که به دلیل نقش‌های تکراری و فیلم نامه‌های مشابه باعث شد قبول نکنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار