استاندار اردبیل گفت: همه فعالیت ها در انتخابات باید در راستای ایجاد شور و شعور در پای صندوق های رای باشد و این یک وظیفه شرعی و ملی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در نشستی با نامزدهای مجلس دهم و مسوولان ستادهای انتخاباتی آنها در اردبیل، نمین، نیر و سرعین افزود: تبلیغ نامزدها و هواداران آنها باید در چارچوب اخلاق و هرچه پرشورتر و تاثیرگذارتر باشد و مجریان نیز در جریان تبلیغات و برگزاری انتخابات در این مسیر باید حرکت کنند.

وی گفت: در ستادهای تبلیغاتی ممکن است عده ای برای تخریب یکدیگر مسایلی را مطرح کنند؛ اما انتظار می رود کسانی که می خواهند در توسعه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور، استان و حوزه انتخابیه خود اثرگذار باشند خود و اعضای ستادهایشان باید ارزش ها و اخلاق را نیز حفظ کنند که رعایت این امر خود به منزله پیروزی در انتخابات است.

استاندار اردبیل افزود: خوشبختانه در سطح استان و به خصوص حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین مسایل قومیتی، مذهبی، فرقه گرایی، آب و تقسیمات کشوری که جزو خطوط قرمز است، وجود ندارد و فضای انتخاباتی آرام بوده و خواهد بود.

خدابخش با اشاره به اینکه شور و شوق انتخاباتی نیاز یک فضای انتخاباتی است، گفت : با این حال نامزدها و هواداران آنها نباید با اقدام خلاف قانون موجب اذیت مردم شوند، این درست نیست که به با تجمع سد معبر درست شده و مردم اذیت شوند.

وی به خلا قانونی تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی پیش از زمان تبلیغات رسمی اشاره کرد و افزود: این امر گرچه می تواند به شور انتخابات کمک کند اما بهتر است برای سال های آینده در این زمینه نیز قانونگذاری صورت گیرد.

وی تصریح کرد که اگر در جریان تبلیغات ارزش ها و اخلاق حفظ شود، مسوولان برگزاری انتخابات بیطرفی را رعایت کنند، با تامین امنیت رای های مردم در روزی باشکوه و انتخاباتی رقابتی مورد حفاظت قرار گیرد، به هدف مقدس خود دست یافته ایم و این عین پیروزی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.