دستیار ویژه مدیرعامل باشگاه استقلال گفت :به نظر من عملکرد هافبک برزیلی در تمرین امروز استقلال معمولی بود و بهتر است یک بازیکن تاثیرگدار به ترکیب تیم اضافه شود.

نصرالله عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص حضورش در تمرین امروز استقلال اظهار داشت:پس از مدت ها در تمرین استقلال حضور پیدا کردم. از نزدیک نظاره گر تمرین آبی پوشان بودم.به نزر من تمرینات تیمی بازیکنان خوب بود و آن ها به صورت جدی تمرینات خود را دنبال می کردند.به طور کل تمرین خوبی را از استقلال نظاره گر بودم.

وی درباره عملکرد هافبک برزیلی مد نظر استقلال در تمرین امروز گفت :در خصوص بازیکنی که امروز به تمرینات تیم اضافه شده بود باید کادر فنی نظر دهد اما باید بگویم این بازیکن از نظر من سطحی معمولی داشت و بهتر است باشگاه استقلال بازیکن تاثیرگذاری را جدب کند و به سراغ گزینه دیگری برود.

عبداللهی ادامه داد:در هر صورت زمانی که این هافبک برزیلی را مورد ارزیابی قرار دادم از نگاه من یک بازیکن معمولی بود و فکر نمیکنم کادرفنی نیز دید مثبتی به جیووانی داشته باشد.برای تقویت تیم بهتر است یک بازیکن تاثیر گذار جذب شود تا در صورت بروز هر گونه مشکلی از جملخ مصدومیت بازیکنان دیگر بتواند جایگزین یک بازیکن دیگر شود و برای آبی ها به میدان رود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار