پیشکسوت استقلال تهران گفت: جایگاه افشارزاده در ورزش ایران و استقلال مشخص است و کسی نمی‌تواند وی را خراب کند.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: واگذاری ورزشگاه امام رضا به استقلال در دوران افشارزاده اتفاق افتاد و البته هنوز برخی‌ها در تلاش‌اند تا جایگاه وی در استقلال را خراب کنند.
 
وی در مراسم واگذاری ورزشگاه امام رضا(ع) به باشگاه استقلال تهران گفت: مراسم خوبی در این جا برگزار شد. به طور حتم این موضوع در امر استعدادیابی و پرورش نخبگان فوتبال ایران به باشگاه استقلال کمک می‌کند.
 
وی افزود: امیدوارم آکادمی باشگاه روند خوبی را در پیش گرفته و با نصب آکادمی ویژه بر سر در ورزشگاه این امر جایگاهی نیز برای پیشکسوتان اصیل این تیم باشد و آنها بتوانند در اقدام بزرگ استعدادیابی باشگاه را یاری کنند.
 
روشن در ادامه گفت: بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال با تدبیر و آینده نگری خود حرکتی ارزشمند و تاریخی را برای باشگاه استقلال رقم زد، وی با پیگیری خود روند واگذاری ورزشگاه امام رضا به استقلال را تسهیل کرد و نشان داد برای کمک به استقلال تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

به هر حال حرکت مدیر عامل آبی پوشان را در جهت پیشرفت نخبگان فوتبال کشور و معرفی آن‌ها از طریق آکادمی باشگاه استقلال به سطح اول فوتبال کشور تحسین می‌کنم. از طرفی دیگر باید بگویم افشارزاده با توجه به حجم کاری که در باشگاه استقلال و وزارت ورزش و جوانان داشت اما با تلاش‌های بسیار و پیگیری‌های لازم به فکر هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود و وی باعث شد پرسپولیس نیز صاحب استادیوم شود که این موضوع کار ارزشمندی از سوی مدیر عامل آبی پوشان به حساب می‌آید.
 
پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: این اقدام افشارزاده دهن کجی به افرادی است که با خط دادن‌های بی جهت خودسعی در تخریب مدیر عامل استقلال و خدشه وارد کردن به نام بزرگ استقلال دارند اما آنها خوب بدانند که افشارزاده سال ها در ورزش ایران خدمت کرده و با اقدامات زشت امثال آنها جایگاه خود را از دست نمی‌دهد.
 
روشن درباره شعار برخی هواداران علیه افشارزاده در بازی با نفت تهران بیان کرد: افرادی که بر علیه مدیرعامل شعار می‌دادند همان تماشاگر نماهایی هستند که از سوی عده‌ای از افراد جدا شده خط می‌گیرند و هر کس می‌تواند این کار را انجام دهد.
 
به طور کلی افرادی با سنگ اندازی سعی دارند به باشگاه ضربه بزنند اما این افراد بهتر است بدانند دیگر جایی در استقلال ندارند و با پول هایی که به آنها رسیده و ما هم تمرین نمی‌کنیم بهتر خواهد بود بروند و دیگر برنگردند چرا که آنها  جایی در استقلال نخواهند داشت و امیدوارم جدایی این افراد از باشگاه با بازگشتی همراه نباشد.
 
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان اظهار کرد: باید از حسن نیت و مساعدت قالیباف شهردار تهران، شورای شهر تهران، رضایی و شهردار منطقه 18 و 19 و همچنین ورزشکاران در شورای شهر که حق خود را به نوعی به جامعه ورزشی ادا کردند و در امر واگذاری دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به سرخابی‌ها تلاش کردند، تشکر کنم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار