سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با سایپا گفت: نبود طارمی از قدرت پرسپولیس می کاهد اما پرسپولیس بدون حضور طارمی هم پیروز شده است.

نبود طارمی از قدرت تیم می کاهد /گل های خورده دلیل ضعف پرسپولیس نیست
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با سایپا گفت: طبیعی است که همه ما به اهمیت و سختی این بازی واقف هستیم طارمی را به علت محرومیت و خالقی فر را به علت مصدومیت در اختیار نداریم سایر بازیکنان با آمادگی کامل برای حضور در ترکیب اصلی تلاش می کنند.

 وی تصریح کرد: از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که تیمشان را تشویق می کنند و با حضورشان در ورزشگاه انگیزه بازیکنان را بالا می برند.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس در این بازی مهمان است بیان کرد: از هواداران انتظار دارم که همانند گذشته به ورزشگاه بیایند و تیمشان را تشویق کنند. بزرگترین هدف ما خوشحالی هواداران پرسپولیس است.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با کارت غیرفنی طارمی در بازی با فولاد خوزستان گفت: طارمی حرکت غیر حرفه ای انجام داد و جریمه هم می شود اما وی به صورت عمد این کار را انجام نداد این موضوع در دقیقه 8 اتفاق افتاد و نمی تواند عمدی باشد. طارمی در اختیار تیم است و وظایفش را در چارچوب باشگاه انجام می دهد. نبود طارمی باعث می شود از قدرت پرسپولیس کاسته شود اما پرسپولیس بدون حضور طارمی هم پیروز شده است. 

وی در مورد قدرت خط حمله و ضعف خط دفاع پرسپولیس گفت: از سوالتان تشکر می کنم اما با این موضوع موافق نیستم. گل هایی که خوردیم دلیل ضعف پرسوپولیس نیست. فولاد خوزستان یک موقعیت گل هم مقابل پرسپولیس نداشت و این نشان می دهد قدرت خط دفاعی پرسپولیس بالا است. طبیعی است که در هر بازی گل زده شود. 

در زمان بازی با ذوب آهن از فاصله نزدیک 2 گل خوردیم و حریف شانس گلزنی نداشت. خط دفاع ما خوب کار می کند اما بازیکنان ما با از دست دادن موقعیت ها مقداری عصبی می شوند و این مسئله باعث دریافت گل می شود. هیچ تیمی وجود ندارد که نتواند موقعیت گلزنی ایجاد نکند. برانکو در مورد سوشا مکانی بیان کرد: سوشا با دروازه بان های دیگر رقابت می کند و وی در لیست 18 نفره قرار دارد اما روز بازی تکلیف دروازه بان تیم مشخص می شود.

سرمربی پرسپولیس درباره قدرت خط حمله سایپا گفت: سایپا حملات خطرناکی طراحی می کند این تیم علاوه بر 3 مهاجم از تیموریان که خصوصیت تهاجمی دارد کمک می گیرد که خطری برای پرسپولیس است.

وی در مورد نزدیک شدن پرسپولیس به صدر جدول گفت: من چند روز است که در مورد موفقیت و قهرمانی در لیگ برتر صحبت می کنم امیدوارم پرسپولیس به صدر جدول برسد.

همچنین در طول فصل اعلام کردیم و تاکید دارم که تلاش می کنیم تا امتیازات بازی های آینده را جمع و به قهرمانی دست یابیم. این بازی یکی از کلیدی ترین بازی های پرسپولیس است اما 10 بازی دیگر هم باقی مانده و همچنان نبرد نامعلومی بین تیم های بالای جدول وجود دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال در کنار ما استقلال خوزستان و استقلال تهران مدعیان اصلی قهرمانی هستند اما نفت تهران و تراکتور هم نباید فراموش کرد این دو تیم هم هدفی برای کسب سهمیه آسیا و حضور در بالای جدول ندارند.

برانکو در مورد رایگان شدن بازی ها بیان کرد: این تصمیم باشگاه بوده است قبل از هر چیزی باید بگویم که هواداران برای حمایت تیمشان به ورزشگاه می آیند همچنین امیدوارم تماشاگران به ورزشگاه بیایند و تیم مورد علاقه خود را مورد حمایت قرار دهند.

وی در مورد اینکه کیفیت بازی پرسپولیس با حضور هواداران موثر است یا به رایگان شدن بلیط ربط دارد بیان کرد: از مدیریت پرسپولیس تشکر می کنم که این امکان را فراهم کرده که هواداران پرسپولیس به ورزشگاه بیایند همچنین ضمن تایید حرف های شما باید تشکری هم از بازیکنان کنم که با ارائه بازی های خوب باعث بیشترین حضور تماشاگران در ورزشگاه شدند.

بازیکنان لایق ترین افراد برای حضور تماشاگران هستند و هواداران به توانایی بازیکنان و کیفیت بازی پرسپولیس توجه می کنند و به ورزشگاه ها می آیند اما رایگان شدن بازی ها هم تاثیر دارد.

وی در مورد اشتباهات داوری بازی رفت که منجر به باخت پرسپولیس شد گفت: ما تنها روی کار خود تمرکز داریم. به تنهایی بازیکنان و باشگاه روی وظایفشان تمرکز دارند و روش کاری خود را دنبال می کنند همچنین پرسپولیس بابت داوری بیشترین ضربه را خورده است اما همه این اشتباهات انسانی بوده است و انتظار داریم تا آخر فصل هم همین گونه پیش رود که داوران عملکرد خوبی داشته باشند تا کیفیت بازی ها افزایش یابد.

وی در مورد اینکه با اشتباهات داوری حاضر به حضور در بازی دربی می شود گفت: من در 2 دربی حضور داشتم داوران ایرانی بسیار عالی قضاوت می کنند اشتباهات داوری را قبول داریم اما این اشتباهات عمدی نیست همچنین قضاوت داوران در آخرین دربی خیلی عالی بود حضور تماشاگران و فضای فوتبالی در دربی بسیار خوب بود و هر 2 تیم بازی جوانمردانه ارائه کردند و داوری هم اشتباهی نداشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است در بازی های آینده داوری ها خوب پیش رود اما دربی 2 ماه دیگر برگزار می شود. 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار